zondag 22 april 2012

Verpakking

Voor mijn vriendin en haar lief kocht ik van de week bij Oil & Vinegar 3 potjes waar je zelf tapenade, kruidenboter, dipsaus ect mee kunt maken.


Maar een beetje kaal, vond ik het eigenlijk...3 potjes in folie. Mijn Singertje staat de 24/7 op de eetkamer tafel, ondanks dat ik op zolder ook een heerlijk plekje heb, vind ik het fijner om beneden in de woonkamer te prutsen, dus is een tasje dan snel gemaakt. Ik koos 3 stofjes, vriendin houdt van Pip, en zette een tasje in elkaar om het kadootje in te geven. 



Met inhoud.

11 opmerkingen:

  1. Leuk! zal ze wel blij mee zijn, zulke leuke stofjes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stofjes! En zo met het tasje is het een echt kado.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Je bent niet de enige met een naaimachine 24/7 in de living. Ze staat dan soms wel verschrikkelijk in de weg, maar het is toch zovéél gezelliger hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het een nog veel leuker cadeautje om af te geven en om te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk tasje!! Lekker vrolijk! Leuk cadeau ook! Ik heb ook een vriendin die van Pip houdt, als dit dezelfde is dan is, dan zijn ze zeker blij met jouw cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief,stoer tasje en een leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie verpakking (of misschien is de verpakking leuker dan het "echte" cadeau...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tasje.
    Knap hoor dat je dat zo even in elkaar zet!
    Fijne week.
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en inderdaad veel leuker zo om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen