woensdag 30 mei 2012

Als er voetbal op tv is....

Creëer ik vrolijk verder. Ik vouwde 6 kraanvogels ik vouw die vogels al zo lang ik mij kan herinneren en ook van allerlei soorten papier... en maakte ze vast aan een metalen frame. Strikte nog een lintje en werkte het af met wat stof.
Maar ja hoe verpak je deze mobiel nu toch eens leuk en praktisch. Ik stikte nog snel een zakje, gebruikte een engelse zoom zodat de binnenkant ook netjes is afgewerkt en flockte er een kraanvogel op.
Ruitstofje van Ikea
Het hele pakje geef ik als pre-kraamkadootje aan de mama van een meisje dat in september geboren gaat worden. Ik hoop dat het een mooi plekje krijgt in haar kamer. Ik wens haar een lang, gezond en gelukkig leven en dat is precies waar een kraanvogel symbool voor staat.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Staat vast super in de babykamer. Je moet wat hè tijdens voetbal, ik ben lekker in bad gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! en wat een mooie symboliek!

    wat is een Engelse steek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan stik je eerst op 1/2cm met de binnenkanten op elkaar. Daarna keer je en dan stik je op 1cm nog een keer, dan heb je geen rafels aan de binnenkant. Is het duidelijk zo?? Anders moet ik ff foto's maken

      Verwijderen