woensdag 9 mei 2012

De I Spy Bag gaat naar....

Wauw, wat een reactie's op mijn I Spy Bag! Echt super! Bedankt voor alle reacties!


Ik haalde de reacties weg die niet meededen voor de Give Away, liet dit keer Random Org een nummertje trekken en de winnaar is: haar van BALLÉTOILE
Van harte en mail mij even je adres en dan stuur ik het zo snel mogelijk naar je toe!


En voor iedereen die niet gewonnen heeft, hij is makkelijk te maken! En mocht je zeil zoeken voor het venstertje, ik heb hier nog liggen ;)

17 opmerkingen:

  1. dikke proficiat Ballétoile!!!
    t s een leuk hebbeding, heb t zelf ook al gemaakt,
    & t was goed in de smaak gevallen!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Met de duidelijke tutorial kan ik 'm zelf eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnares. Ik ga zelf aan de slag... heb nog een maand of 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga het ook zeker eens proberen voor de kinderen. Waar zou ik doorzichtig zeil kunnen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gewoon gekocht waar ze tafelzeil verkopen.

      Verwijderen
    2. of ik stuur je een stukje op

      Verwijderen
    3. inderdaad, bij ons in ne lokale stoffenwinkel (nie veel boetieks zenne;-) ze hebben ook tafelzeil & zelfs doorzichtig tafelzeil ;-)
      zelfs helemaal niet duur, goed he!

      Verwijderen
    4. Super!! Ben benieuwd naar jouw versie!

      Verwijderen
    5. Zou je me een stukje toe willen sturen? Ik kon vandaag niets vinden bij een winkel waar ze wel normaal tafelzeil verkopen. Ik stuur je een mailtje.

      Verwijderen
  5. proficiat voor ballétoile en jij bedankt voor de leuke give-away en ik zal maar eens kijken om zelf aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is dan ook een leuk idee! Gefeliciteerd aan de winnaar! Jammer he dat het nog steeds geen 'rokjesweer' is?!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog geen rokjes weer, al hebben de dames hier vandaag alletwee in rokjes rond gelopen, oudste wil alleen rokjes aan en met een legging er onder gaat dat al maanden prima! Broeken zijn voor Jommes! :)

      Verwijderen