dinsdag 8 mei 2012

Iemand trek in een aarbeienmilkshake?

Zij van Leven met Liv reageerde op facebook dat ze bij dit jurkje spontaan trek krijgt een aarbeienmilkshake.


Omdat de stof zo leuk is en ik nog over had maakte ik voor Jacky een rokje, hopelijk past het. 
Het is het pandenrokje uit het bekende boek met tailleband en rits. Over de rits ben ik niet helemaal tevreden maar het is een van de eerste keren dat ik een rits in een rokje zet, waarschijnlijk telt ook hier oefening baart kunst. Het knoopje komt uit het knopenblikje van mijn oma wat ik door gekregen heb.

En wie heeft er nu ook trek in een aarbeienmilkshake??

6 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Het doet me denken aan kleine meisjes met zwierende rokjes en mama's die in de tuin zitten met een dienbladje vol lekker glaasjes aardbeienmilkshake, en veel plezier en zon erbij natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!! en zo'n knopenblikje staat hier ook, leuk hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dansrok.
    Ik denk aan een Zomer met héééél vééél ijsjes.
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ikke ook!!! Maar dat roksken is ook wel super!

    BeantwoordenVerwijderen