dinsdag 1 mei 2012

Knipjes

Met de uitleg van Petits Pirates maakte ik al eerder knipjes, ik had nog een paar beugeltjes liggen en kan binnenkort wel wat kleine presentjes gebruiken, bijv voor een collega die vandaag is geopereerd. En als je er een knipt kun je net zo goed meer knippen en stikken. Ben benieuwd hoe lang mijn voorraadje nu blijft bestaan..



Stofjes nog uit mijn restjes bak.
Beugeltjes van Eulalie
Verstevigd met vrij stevige strijkkatoen.

Nog iets meer dan een week 
om mee te doe met mijn 
Give Away

6 opmerkingen:

  1. Het blijven toch leuke cadeautjes he! En mijn credo is ook; Knip gelijk een knipje mee...
    ps. die header... beetje Word-freubelen en een beetje powerpoint; 't blijft amateurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap. Het zijn stuk voor stuk prachtexemplaartjes in hele leuke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn complimenten! mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi!! Ik ga binnenkort ook beugeltjes bij Eulalie bestellen! Inderdaad heel leuk om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen