maandag 14 mei 2012

Organize

Een van mijn beste vriendinnetjes is morgen jarig. Ze vliegt veel voor haar werk en mist volgens haarzelf af en toe flink structuur. 
Ik flockte een notitieboekje en zet daar mijn tip in om meer structuur te krijgen. En vraag aan de rest van de feestgangers hetzelfde te doen.  En nadat er op meerdere plekken al was geprobeerd te flocken op karton en papier, flockte ik nu op een kaftje van nepleer. En ja ook dat gaat!
Verder kan een handtas altijd meer structuur gebruiken en dus maakte ik een clutch, vergat de "kneepjes", en een mapje voor de reispapieren. Het idee van het mapje komt via mijn pinterest

5 opmerkingen:

  1. Heel tof idee voor een cadeautje. Zo'n boekje met nepleer, is dat dan een Moleskine die je bedoelt? Want ik zou er graag zoeentje flocken binnenkort, dan weet ik meteen dat het ook echt kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had bij de Action boekjes gekocht, ik weet niet of het hetzelfde is.

      Verwijderen
  2. Mooie cadeautjes! En goed om weten dat flocken op nepleer ook lukt, bij hema hebben ze ook zo'n notitieboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie cadeautjes, leuk stofje ook! Die vriendin heeft geluk!

    BeantwoordenVerwijderen