maandag 7 mei 2012

Voor de jarige Juf

Het blonde meisje gaat sinds vorig jaar september naar de Peuterspeelzaal en daar heeft ze de liefste juf van de hele wereld, waar ze helemaal gek mee is.
De juf is pas 60 geworden en was heel wijs op vakantie, maar volgende week is het toch feest!


Had wel iets beter mogen strijken zie ik....
Mijn meiske zorgde voor unieke stof en ik stikte een tas. De voering werd blauw met witte stippen.
Deze stiften gebruikte het blonde meisje, de volgende keer kopen we met een bredere punt voor meer effect. 

Ps nog iets minder dan 48 uur dan sluit de give away, dus wil je nog meedingen...laat snel een berichtje achter :)

11 opmerkingen:

  1. Wat een origineel en leuk cadeau! Daar zal die juf vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi ! de kopvoeter is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan!
    Daar zou ik ook blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk, geweldig om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof. De juf gaat hier zeker blij mee zijn. Ze heeft goed haar best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik maar zo'n mama- ouder in mijn klas, heel mooi! Ik kreeg een kropke in mijn keel bij het zien, van deze mooie tas! Een echt mooi geschenk!!!
    Groetjes (juf) Sofie

    BeantwoordenVerwijderen