woensdag 30 mei 2012

Wachten en opruimen

Ik ben aan het wachten op verschillende bestellingen via het WWW waarover ws later meer. En om het wachten nuttig te besteden, besloot ik het een en ander af te maken en om restjes in mijn stoffenkast te verminderen.
Ik begon met een slinger van restjes stof. Het biaisband heb ik met een zigzagsteek aan de vlaggetjes gestikt, gaat een stuk sneller en hoeft ook minder secuur.



Verder maakte ik nog zo'n rokje voor een vriendinnetje van het blonde meisje.
Maar dan net even anders.

En zijn er nog 2 clutchen geknipt.
Drukdrukdrukdruk, maar gelukkig na een volle werkweek afgelopen week, deze week helemaal vrij!

5 opmerkingen:

  1. De slinger is lekker vrolijk! Is 'ie voor jezelf? Het rokje met roze is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n vrolijke dingen allemaal. Geniet nog van de vrije week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die rokskes zijn echt wel leuk!!!
    liefs, mimi xxx
    (mijn vrije week begint morgenvroeg, yippie!!!)
    veel plezier xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weeral vrolijke toffe dingen... rokje is echt heel leuk. Geniet van je weekje vrij!

    BeantwoordenVerwijderen