woensdag 16 mei 2012

Zin in de zon

Zo'n zin de zomer en dus maakte ik van een grote lap dunne tricot die ik voor een prikkie op de markt scoorde deze maxirok/jurk. Je kunt hem op 2 manieren dragen!

Het idee komt van deze dame. mocht er interesse zijn in een NL handleiding dan lees ik het graag. Het is vooral een kwestie van meten, dat kost ook de meeste tijd. Als je eenmaal gaat stikken zit hij zo in elkaar

De strepen lopen bijna 100% netjes door.
Ik lockte de naden en gebruikte een 2ling naald voor de zoom,  voor het eerst de 2ling naald en echt een aanrader. Rijg wel de twee bovendraden in een keer in anders wordt het niet zo netjes!
Laat de zomer maar komen! Want op deze foto's kun je als je heel goed kijkt zien dat ik kippenvel heb!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben wel geïntereseerd in de nl handleiding van dit mooi kleedje/rok! Het staat je super trouwens! En ja laat die zon nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen