zondag 3 juni 2012

Elke week één pin #1

Goed voorbeeld doet goed volgen dus toen ik het voornemen van Elisanna zag vond ik dat zo'n super idee. Ik doe mee!! 


En mijn eerste is de dumpling. Ik maakte er 2 en ze zijn eigenlijk prima gelukt! Ik legde het patroon niet op de stofvouw maar knipte een cm meer om dat anders het patroon van de stof niet goed uitkwam. Nu heeft hij dus aan de onderkant een naadje lopen.




Met kunstlicht niet helemaal geweldig op de foto, maar ik ben echt blij met het resultaat!

Patroon via hier.
Stof Sheri Berrry Design Woodland tails
Ritsen via Etsy
(En ook dit zag ik bij meerdere bloggers verschijnen, staat wel profi!)

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi! Ik heb ze ook op mijn pin-to-do-lijst staan;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, er staan volgens mij ook nog dingen van jou op mijn to do list... Die wordt maar niet korter!

      Verwijderen
  2. Ik heb ze ook een paar dagen geleden gemaakt, maar ze zijn niet helemaal goed gelukt. Die van jou zien er veel beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stofje en lekker modelletje voor tussendoor he. Maar euh... een prangende vraag: wanneer verander jij je blognaam nu eens in BusyBee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee joh ik ben al zo lang Ladybug en nu de inspiratie voornamelijk bij de kinderen vandaan komt de co er bij gezet!

      Verwijderen
  4. haha busybee :) ja echt wel! of profi-bug! echt professioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. naadje onderaan zal zeker niet storen:
    ze zijn heel schoon!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het idee ook maar durf nog niet aan te sluiten. Wel leuk om het hier ook te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn echt prachtige tasjes. Die stoffen maken het geheel zo levendig.

    BeantwoordenVerwijderen