zaterdag 16 juni 2012

Pin #3

HUP HOLLAND HUP....
Het blonde meisje heeft van de week juffendag om het jaar af te sluiten.
Het thema van de dag is SPORT. Ik zag dit idee en maakte een setje Hollandse armbanden.

Het oranje hartje eraan heb ik samen met het blonde meisje van brooddeeg gemaakt. Ik kleurde het deeg met voedingsmiddelen kleurstof voordat we er hartjes uit staken. Haar naam met een stempeltje er op en klaar waren Ladybug en Co :)

Maar ze heeft niet 1 juf, ook geen 2 en nee zelfs geen 3, maar 4!!
En dus heb ik eelt op mijn wijsvingers en mijn duimen, spierpijn in mijn elleboog en kan ik even geen haaknaald meer zien :)
(en was het een weekje stil op mijn blogje)


Nu nog hopen dat onze jongens morgen erg goed hun best doen want dan kunnen de juffen ze deze week nog om!En anders vast nog wel met de Olympische Spelen!




6 opmerkingen:

  1. wat creatief zeg!
    ik zou wel een juf willen zijn van jouw kleine blonde meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Trouwens je banner is ook leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lady, lady, ladybugje toch... Die juffen zullen er sportief uitzien. En dat bedeltje van brooddeeg maakt het echt he-le-maal af.
    Of ze ook nog iets van de kleinste piraat krijgen valt te bezien... Ai (misschien een tafelzeil-hoesje voor tissuedoos in de klas), ai, ai.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk!!
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! echt heel leuk. Even moest ik denken aan hoe sneu het zou zijn maar inderdaad, de spelen, een hele goede! En je banner is leuk zo, dat jurkje is echt om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen