zondag 24 juni 2012

Pin # 4

Ook ik ben, zoals vele in blogland bezig met spullen die handig zijn om mee te nemen op vakantie. Al heb ik nog zeeën van tijd! Maar een strandtas komt hopelijk eerder van pas! Mijn tas is geïnspireerd op deze pin
En de zonnebrilhoesjes passen mooi in een van de voor/achtervakken, want de tas heeft nog 6 vakken aan de buitenkant!
Voor in de tas maakte ik een kleine dumpling voor wat geld, sleutels of andere spulletjes die kwijt raken in een grote tas. Ook stikte ik een toilettas voor de zonnebrand, maar arghh die ....rits... Iemand de ultieme tip hoe de rits mooi recht blijft op de uiteinden? 
In de tas heb ik een klein vakje gemaakt had ik dat maar niet gedaan want schots en scheef en tafelzeil is niet geschikt om te tornen en dan weer te stikken...met een lusje eraan voor een sleutelring.
Stof Ikea
Ritsen via Etsy
Tassenband Markt Breda


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En handig die kleine tasjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super knap. Lijkt mij inderdaad super handig te zijn op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem superleuk en handig, zo met al die kleine extra tasjes. Hoop dat je hem veel kunt gebruiken in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de combinatie van die 2 stofjes echt geweldig! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Vrolijk! En nu hopen op strandweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tas!!
    En wat een heerlijke blog. Je hebt er weer een volgertje bij.
    Hier ga ik precies nog veel inspiratie opdoen.
    De tas heb ik alvast gepind, want die wil ik ook wel eens maken ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk. Ik stond laatst bij Ikea en dat tafelzeil was in de aanbieding. Ik dacht nog: zal ik het meenemen? maar wat ga ik er dan mee doen? Nee, laat maar, ik heb nog zoveel stoffen thuis liggen. En ik kom sindsdien steeds meer dingen tegen waarbij dat tafelzeil onwijs handig zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen