vrijdag 1 juni 2012

We gaan op kraamvisite en nemen mee...

4 knikkerzakjes voor de broertjes en de neefjes van de nieuwe wereldbewoonster. En de 5de is voor ons eigen blonde meisje omdat die ook heel graag knikkers wil hebben :). Om er geen drama van te maken als de mannen hun zakjes krijgen ook een voor haar. Kennen jullie dat 3 jarigen en hun buien??
Ik flockte de namen op de zakjes, tussen de stofjes zit een paspelbandje.
Voor de jongsten werd het een autostofje, voor de oudsten een sterrestofje en voor het meisje gebruikte ik een restje van het stofje van Sneeuwwitje. Waarop zij het oppakte bij haar rokje hield en zei: maar dit zakje past niet bij dit rokje hoor, mam....


Voor het kleine pasgeboren meisje maakte ik een memobord voor op haar kamertje. Haar moeder houdt er van rood dus werd het roze met een klein beetje rood. Kleine zelf gehaakte rode bloemetjes maken het helemaal af.
Ik maakte hem volgens mijn eigen handleiding als ondergrond gebruikte ik een prikbord van Ikea, prima formaat en makkelijk te verwerken.

12 opmerkingen:

  1. leuk om te zien al die zakskes op een rij!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat je hier veel complimenten van krijgt! Het ziet er allemaal weer superstrak uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dit gaat wel scoren denk ik! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier trouwens ee 2 jarige dramaqueen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk allemaal! Eh... ik ken het wel bij een 2-jarige! Wat een drifbuien en zin doordrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke zakjes. Heel knap. Ik kan mij de buien van een 3-jarige perfect inbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke zakjes! En zo op een rijtje staan ze ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn in het echt nog mooier dan op de foto en wat zijn de mannen blij met hun knikkerzakjes, ze gaan overal mee naar toe. Het memobord komt straks ook helemaal tot zijn recht, super cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen