zondag 22 juli 2012

Geen pin deze week

Een pin per week, deze week zit het er niet in, buiten het testen voor het Boek van Riet & Sanne wilde ik voor dat deze week de zomer begint een rokje voor mijzelf maken. En vroeg mijn mama om een baguettezak voor in de caravan, daar geen foto van...


Het stofje lag al weken te wachten om verwerkt te worden.
Het werd een wikkelrokje van Mme Zsazsa alleen maakte ik er geen lange linten aan om dicht te maken maar 2 knopen en 2 knoopsgaten. Tegen de buitenste overslag deed ik extra deel stof, als het rokje nu openvalt zie je geen achterkant van de stof. Ook zoomde ik met de hand, ach ja, is echt wel netter en zo veel werk meer is het ook niet. Laat het mooie weer maar komen. Al ligt er nog een lap klaar voor een ander rokje :)
Stof Bee in my Bonnet Dots in Blue
Fournituren markt Breda, Ank en Wil (di en vrij)
Vandaag aan test 3 beginnen en dan begint morgen mijn overvolle werkweek....Deze week waarschijnlijk weinig achter de Machine...

7 opmerkingen:

  1. Leuk stofje! Goed idee om geen linten te maken. Werk ze deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Ik ben ook nog van plan dit te maken, leuke tip van die extra stof aan de binnenkant en knoopjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan pin je dit toch? Of telt dat niet haha! Laat het rokjes weer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel ideaal weer om zo'n leuk rokje te dragen!
    Veel geluk met je drukke werkweek..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig rokje in een al even prachtig stofje!
    Heel goed idee om knoopjes te gebruiken ipv lintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi rokje. Nog heel veel plezier met het testen.

    BeantwoordenVerwijderen