zondag 1 juli 2012

Pin # 5

 Ik maakte voor de jongste en mij zelf deze tasjes voor haakspulletjes en speelgoed. Maar de oudste vond ze op dat moment niet zo leuk. Daarom voor haar een ander plan getrokken.
Ik kwam op de markt dit stofje tegen en was meteen verkocht. Het stofje is een gordijnstofje dus steviger dan een gewoon katoentje en daarbij 2m breed.
Thuis verzon ik deze tas, afgewerkt met paspel en geflockt met haar naam.
De tas werd gevoerd met een oranje met witte stip en ook maakte ik er nog een extra vakje in.
Voor in de tas keek ik naar een van mijn pinborden en kwam daar een etui van Oon tegen. Ik maakte er 2, een voor stiften en een voor de klei die mee gaat met wat toebehoren. In het etui passen precies de uitdeel potjes van het bekende kleimerk.
Ik voerde ze met tafelzeil, is denk ik praktisch en de kleur paste precies bij de buitenstof.
Stoffen en Paspel van de Bredase markt
Ritsen via Etsy
Flockfolie via Noeks

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas! En die etui'tjes erbij maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvol, en dat tafelzeil erin, slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is een prachtig tasje! En zo'n leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk stofje en alweer zeer mooi resultaat.
    Alweer eentje om te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! Ik ben jaloers... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stofjes en wat een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen