dinsdag 17 juli 2012

Streep maar door..

Zo heel langzaamaan wordt mijn lijstje dan toch iets korter...
Voor mijn vriendin voor het leven maakte ik dit tasje. Ze had de stof een soort van uitgezocht, ze wilde er namelijk iets voor haar mannetjes van. Ze vond het een super stofje! Ik vond het stofje iets te meisjesachtig maar kocht het wel, met in mijn hoofd een tas voor haar verjaardag!
Hertjesstof Stenzo
Paspel Bredase Markt bij Ank & Wil
Grijze stip ook de markt
Patroon tas gebruikte ik al eerder
Ik had geen rits, bijpassend bij de stof, dus werd het een magneetsluiting en ook aan de binnenkant een paspeltje!


Voor de mannen maakte ik oa dit, toch meer een jongensstofje :)

7 opmerkingen:

  1. tof gemaakt!
    je vriendin zal blij zijn met de tas in da schoon stofke!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepi lijstje korter en weer een prachtig afgewert stuk, ik werk tegenwoordig met een weeklijstje, dat werkt overzichtelijk en is haalbaar, want ik blijf maar plannen en tekenen en het één brengt het ander mee, maar uiteindelijk wel leuk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik werk met maandlijstjes, maar misschien is een weeklijstje wel beter :) Komen toch steeds nieuwe dingen bij om te maken!

      Verwijderen
  3. Erg leuk!! Ik werk zo min mogelijk met lijstjes, want dan worden ze véél te lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke tas en zo knap afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke tas en dat stofje vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooowh, ziet er erg leuk uit!!!! Super stofje :)
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen