donderdag 12 juli 2012

Swap in 4voud

Een paar berichten geleden liet een hele stapel Poppenjurkjes zien, met de vraag wie er zin had om te swappen!
4 dames hadden zin en vandaag kreeg ik het laatste pakketje binnen! Wat leuk al die pakjes de afgelopen weken!
Van Daphne de mooie naamstempels, naast het maken van stempels is zij ook erg goed in het pimpen van meubeltjes!
Van MaM een stapeltje stofjes waar ik nog heel veel van kan maken!
Van Vietje een heel pakketje met allemaal leuke meiden dingen! De dames waren er blij mee!
En van Judith de 2 gehaakte tasjes, de dames lopen er hele dagen mee rond :)  en zij stopte er ook nog leuke plaatjes van Winnie de Poeh bij waar al flink mee geplakt is.
Kortom een geslaagde Swap!


7 opmerkingen:

  1. Leuke cadeaus!
    Ik zie het swappen hier regelmatig voorbij komen op de blogs, maar ik denk altijd dat ik daar niet goed genoeg voor ben om iets te maken voor iemand anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      Ik zie je reactie nu pas trouwens.
      Zal eens moeten kijken of ik dat kan veranderen bij mijn instellingen ofzo want is wel ambetant dat ik dat niet zie als ze reageren op mijn bericht (die van mijn eigen blog zie ik al een geluk wel in mijn mailbox ;-))

      Verwijderen
  2. Wauw wat leuk allemaal! Dat ladybug stofje waar ik een klein stukje van zie is ook erg gaaf, moet ik ook maar eens opzoeken! Goeie ruilen waren dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh die stofkes, super gewoon!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft jou leuke dingen opgeleverd!

    BeantwoordenVerwijderen