zondag 29 juli 2012

Tussen de bedrijven door...

Maakte ik dit rokje voor mezelf. Toen ik de stof zag wist ik meteen dit wordt een rokje voor mij. Ik heb nog over voor een meisjesrok...en dat voor 2,50...de rits en het garen waren samen 2 keer zo duur! Het is een klokrok met blinde rits en beleg uit dit boek. Ik heb (nog) geen blinde ritsvoet dus moest improviseren. Nog een paar keer oefenen met de blinde rits, zodat ik daar ook handig in word, en een blinde ritsvoet kopen.
Stof van de Markt op dinsdag en vrijdag in Breda.
Rits Singer Outlet Breda. ( Op de gok gekocht, en wat voor gok!! Kleurt precies!)

Ook deze week sla ik een pin per week over, geen tijd gehad... Volgende week hopelijk weer een pin! Het testen voor het boek van Sanne & Riet is klaar, zij kunnen de puntjes op de i gaan zetten, zodat het in september uit kan komen! En ik heb weer wat meer tijd voor andere dingen zoals een pin per week.

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi rokje !!! Ik zou het zo aan willen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een (gekocht) kleedje in dat stofje :-). Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend stofje. En met de rokjes uit "het boek" kun je niet missen. Jammer dat die markt zo ver is voor mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vondst he... en zo goedkoop! Mooi geworden ladybug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt leuk uit! Benieuwd hoe het staat, foto? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...ECHT mooi!!!
    Waar heb je dit stofje gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey

      Wat bedoel je precies met coupons?

      Zou het wel super vinden als je nog eens wil kijken voor mij...
      Laat maar weten wat je nog gevonden hebt.

      Groetjes
      Eva

      Verwijderen
  7. Een plezant stofje!!
    En een blinde-ritsvoet, dat is echt wel de investering waard! Zo gemakkelijk, en na een paar keer oefenen zijn uw ritsen gewoon niet meer te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig stofje inderdaad voor een rok

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi rokje. Wou dat ik doe stof ook had!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een gaaf rokje! Supermooie stof maar ook heel netjes gemaakt! Ik zet trouwens de blinde rits altijd met de ritsvoet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi rokje en heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zomers rokje! Heel knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijk, mooi en knap afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen