dinsdag 10 juli 2012

Van het pad af...

Zo heel af en toe moet ik van mijn pad af, om wat voor een jongetje te maken, meisjesspullen zijn voor mij dagelijkse kost maar jongens... Dat is een ander verhaal. 
Het begint al met de stof, want wat vinden jongetjes mooi.. En vinden ze een I Spy en een zonnebrilhoesje ook wat? Ik hoop het.

Ik koos voor Haul it van Micheal Miller, en het was nog een klus om hier wat passends bij te vinden, uiteindelijk ging ik voor een zandkleurige canvas en een zandkleur met wit stipje.
Haul it via Alice in Stoffenland
Zandkleurige stofjes en koord van de Bredase markt
Tutorial I Spy
Tutorial zonnebrilhoesje
Ik voerde de binnenkant van de I spy met het zandkleurige stipje:
Vulde het naast de piepschuimballetjes met dit:
Tijdens het wachten op de verdere uitleg van Riet & Sanne ga ik verder met mijn to do list, die steeds langer wordt in plaats van korter :)

8 opmerkingen:

  1. Heel gaaf jongensstofje!! Heb ik ook bijna niks van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig om dan iets voor jongens te maken..weet ik alles ook van. Vind dit wel errug leuk! (ik denk dat ik je voorbeeld nog eens volg)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden. Hopelijk vindt het jongetje in kwestie dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koos in elk geval een heel tof stofke, en de cadeautjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuke kadookes!
    heb t zelfde probleem: mijn todo lijst wordt ook almaar langer ipv korter ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, en je lijstje dat langer wordt heb ik ook :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke geschenken. Die stof gaat zeker in de smaak vallen.
    Hier is het ook zo: mijn to do lijst is niet meer te overzien.

    BeantwoordenVerwijderen