donderdag 5 juli 2012

Zusje en haar lief gaan op vakantie en nemen mee....

Ik kan mij nog herinneren van de vakantie van vroeger dat mijn moeder voor in de vouwwagen een zak voor de Baguette had gemaakt. 
Zus haar lief was al in maart jarig, maar vierde het nu pas. Ik maakte een broodzak. Zocht op het www hoe groot een baguette zou moeten zijn (  wat je al niet kan vinden...60X5 cm) en paste mijn maat van de zak daar op aan. Ik maakte hem wel een stuk breder zodat er misschien wel 2 baguettes in passen of een pain. Flockte er groot BROOD op zodat het in elk geval duidelijk is wat er in de zak moet :)
Bij gebrek aan een koordje reeg ik een keperband door de tunnels.



Stof van de inmiddels wel bekende Bredase markt
Keperband:Band en Lint

Hoe maak je hem zelf. 
2 Stukken stof van 40X65cm
2 Stukjes stof voor de tunnel
1 m koord of lint
Naai hem in elkaar zoals het zonnebrilhoesje van By Miekk
Maar dan zonder fiberfill. 
En enorm veel groter :)
Volgens mij moet er wel wat van dat franse stokbrood inpassen!

5 opmerkingen: