woensdag 15 augustus 2012

Emma's eerste feestje

De oudste gaat vandaag naar haar eerste feestje, en tja wat geef je dan mee als kadootje. Ik kon het in elk geval niet laten om achter de naaimachine te kruipen. Ik had het jarige vriendinnetje al eens  opgemeten bij een speeldate, nu maar hopen dat ze in de vakantie niet te veel gegroeid is...) Ik maakte een fronsrokje met voering, kantje en boord, een bijpassende kroon en alles werd verpakt in een persoonlijk tasje! Als Milou het rokje niet aan wil naar school kan ze zich altijd nog als prinses verkleden:) Milou gaat morgen in dit rokje naar school :)

13 opmerkingen:

  1. Wat een tof cadeau ! Het zal voortaan uitnodigingen regenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau. Bij de volgende verjaardag mag je hier ook langskomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, er zal er eentje heel blij zijn met dit cadeautje. heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi!
    Dit is wel heel tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Wat een leuk cadeau om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw,seg,je zou bijna wensen dat Emma hier naar een feestje komt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn nichtje is ook altijd in de wolken als ik haar zo'n klein snel-klaar-rokje tussendoor maak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en creatief cadeau! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niets leuker dan een zelfgemaakt cadeautje hé! Zeeeer mooi! Daar zal ze wel heel blij mee zijn!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen