zaterdag 18 augustus 2012

Liefs naar Londen 2

Buiten de tas van gisteren stond er nog meer op het lijstje, een tasje voor een 2 jarige met etuitje, maar dan wel met klitteband, het werd een lunchbag, ze zijn zo leuk om te maken en de peuters om mij heen die er een hebben hebben er zo'n lol mee, zeker omdat de bovenkant afgesloten is. Maar ook al kadotasje of voor haakspullen super handig! De binnenkant van het etuitje is geplastificeerde stof van Ikea waar zou ik zijn zonder IKEA, dan drukken de potloodjes en krijtjes niet door. Ook wilde ze graag een goed passend zonnehoedje in de stof van de hoedjes van mijn meiden, ook die werd in elkaar gestikt
Voor haar zoontje maakte ik 2 baprons waarvan een met een oer-hollands printje, want tja al woon je in Londen je blijft toch half Dutch :) De achterkant is van fleece, dat krijg je bijna van alle vlekken schoon, eigenlijk ideaal dus.
Zo gaat er maandag een heel pakket naar de andere kant van de Noordzee!

8 opmerkingen:

  1. Die barpons zien er echt handig uit, helaas mijn 6 en 9 jarige kids zijn die al ontgroeid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "baprons", de r en p zijn verwisseld v plaat :-P

      Verwijderen
    2. Kunt ze altijd nog weggeven, echt leuk en snel te maken en zitten heel fijn!

      Verwijderen
  2. Die baprons zijn echt super!

    Binnenkort ga ik er ook weer een reeks "afleveren"!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weeral zo'n knappe dingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hela Annemarie!
    dikke mercie voor je schone stofke, super seg!
    k ga er in t kort over bloggen ... momenteel zijn we bezig met "het afscheid" van Meester Jo ...
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen