vrijdag 17 augustus 2012

Liefs naar Londen

Ik maakte deze tas voor een vriendin op bestelling, met wat extra eisen, 2 vakken (een voor kids spullen en een voor grote meisjes spullen), vakje met rits en een vakje voor de Iphone. En van boven een sluiting! Er zit 2 meter stevig vlieseline in en ik heb 3 naalden gebroken op het inzetten van de rits... Zucht gelukkig heb ik mijn eigen naaigereiautomaat, de overbuuf :). Ondanks het tegenzitten van het inzetten van de rits ben ik super tevreden met het eindresultaat!
Samen met nog wat dingen gaat hij volgende week emigreren, naar Londen, want daar woont de vriendin met haar gezin!


Stofjes via Hawthorne Threads, maar let op, de douane pikt de pakjes eruit, dat betekend 12,50 inklaringskosten en BTW!
Rits uit een ruil met Mimi's!

16 opmerkingen:

  1. Alle reden om super tevreden te zijn met het eindresultaat, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha... gooi er een euro in en het magazijn gaat open ;-) De tas is in het echt nog mooier dan op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd gooi er een euro in en de kast gaat open :) Jammer dat op de foto het nooit zo goed overkomt als in het echt! Als jij die foto cursus doet, laat ik mijn foto' door jou maken, voor een stukje flock :)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie! En wat heerlijk zo'n buuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tas en wat een mooie stofjes, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi!
    Je vriendin is een bofkont...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tas geworden, zal ze vast plezier van hebben! En balen van die inklaringskosten :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige tas, de perfecte stofcombinatie!
    Mijn pakje werd overlaatst ook onderschept door de douane....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor!

    maar euh...zijn twee van mijn favo blogs buren????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, steken elkaar aan en zij inspireert mij in elk geval, hoe het met haar zit moet je aan haar vragen ;), we hebben zo 2 kasten vol met spullen, gaat regelmatig wat over en weer en daarnaast hele goede vriendinnen! Bedankt dat we Favo blogs zijn :)

      Verwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie tas. En die stoffen combinatie is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan geloven dat je tevreden bent van het resultaat. Hij is prachtig geworden.
    De vriendin gaat blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En de vriendin is SUPERBLIJ met de tas en ook de andere spullen voor de kiddies. Londen zal jaloers zijn! Stoffen zijn ook geweldig en de tas in een perfect formaat.

    BeantwoordenVerwijderen