woensdag 1 augustus 2012

Verkoeling

Op mijn pinterest staat dit idee al een tijdje. Ik ben al tijden op zoek naar betaalbare gekleurde sponsen, die had ik dus niet in huis. Maar wel een nieuwe, goedkope huishoudspons. Deze knipte ik in repen, touwtje er om en de alternatieve waterballon is geboren! En mag ik deze dan pin #8 noemen??


Ook maakte ik gisteren een hoesje voor de loco, dat doosje was helemaal kapot en de boekjes zwierven overal en nergens. Ik gebruikte het stofje van deze tas en ik had nog een paars stipje in de kast liggen.
Zo alles kan weer bij elkaar blijven en als het goed is blijft dit langer heel dan een doosje.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit en mooi gemaak!
    Als alternatief voor een waterballon lijkt me dat super en kan velen malen gebruikt worden ook nog om mee te poetsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sponsjes gaan deugd doen vandaag!
    Het tasje is super, mooie combinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed idee die sponskes, plezant voor kleine & grote grijpgrage handjes ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat van die loco is een goed idee...

    BeantwoordenVerwijderen