zaterdag 15 september 2012

Geboortegolf

Er heerst hier een ware geboortegolf dus maakte ik er bandwerk van. Ik maakte een heleboel knuffelgirafjes, achterkant is van fleece, lekker zacht. Ik knipte een Ikea dekentje aan gort. Veel baby's, die er al zo een gekregen hebben,  hebben hem graag. Het nekje is lekker smal waardoor ze hem snel kunnen vasthouden. En kleine babyhandjes grijpen graag...
Dit is een deel van de kadootjes met het tweede deel van het bandwerk voor de geboortegolf ben ik nog bezig. Wordt vervolgd....

15 opmerkingen:

  1. Knap, leuk idee om te maken, benieuwd naar deel 2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahhaha,die zijn schattig,wordt ik nu echt vrolijk van. En ze zijn zo braaf,keurig op een rijtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, lopende band en toch lekker verschillend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! En hier ook benieuwd naar deel 2

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit zo'n familie giraffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er inderdaad gezellig uit! Vast blije babies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn enig! En de baprons ook. Die pappa's en mamma's en kindjes worden maar verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen ze blij zijn als jij op kraamvisite komt!
    Die knikkerzakken zijn ook echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen