woensdag 26 september 2012

Naaidip...en een give away

Tja, na de vakantie is er geen een naaiprojectje goed genoeg om te bloggen, en daarbij ik zit veel minder achter mijn Singertje dan voor de vakantie, nee het is geen herfstdip maar een echte stikdip. Maar zo'n stikdip moet toch ook weer overgaan?? Nu heb ik het komende jaar sowieso minder tijd voor de Machien, want ik ga een opleiding doen in Gent... Spannend, heftig maar oh zo leuk! Gelukkig heb ik een afspraak met deze stikheld om 1 keer per maand te gaan ontspannen achter onze Singertjes.
Om mijn stikdip weg te krijgen stikte ik dit ritstasje. Het stofje had ik over van deze tas en de rits komt uit een swap met deze dame. Het patroon via Pinterest, en dus gelijk pin 14.
En om er een nog beter  gevoel over te krijgen geef ik hem weg! En misschien stop ik er nog wel iets extra's in, dat ligt aan hoe de stikdip weggaat...

Give Away
Dus wil je kans maken: Laat een berichtje achter, als je mij wilt volgen vind ik dat leuk, reclame op je eigen blog mag altijd en op 14 oktober trek ik een winnaar. Wil je een extra kans maken, ik wil graag tips voor Gent voor de maandagavonden.
Een pin per week is een idee van Elisanna

60 opmerkingen:

  1. Je mag wel vaker een stikdip hebben van mij, zo'n mooi zakje ! Wij zijn eens lekker gaan eten in De Vitrine, slechts 1 menu, maar wel topkwaliteit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik doe mee ! zo'n schoontje ! Volger ben ik al een tijdje, ik plaats met plezier een link op 'MaakselsCarlaK.blogspot.be'
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, ik doe graag mee!
    Heb trouwens ook een stikdip. :-(
    Ben helaas geen Gent-kenner.
    Volger was ik al, een linkje komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stikdip....heel herkenbaar, maar volgens mij komt het altijd weer goed. Tips voor Gent heb ik niet, ik ben er nog nooit geweest en hij staat op mijn wensenlijstje om er eens heen te gaan.
    Leuk om mee te doen!

    Succes!
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komaan stikdip, wegwezen ;-) Ik doe mee en plaats een linkje op mijn blog! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De stikdip gaat gegarandeerd weer weg!!!! Zeker weten!!!! Veel succes met je opleiding. Gent ken ik niet echt goed. Ik ken er een zalig hotelletje, maar verder dan dat reikt mijn kennis eigenlijk niet... Sorry. Volger ben ik al wel even; ik doe met plezier mee aan je hele leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die stikdip is heel herkenbaar!! Ik heb er ook al last van....

    Wat leuk dat je een opleiding gaat doen, wat voor een?? Ik ben benieuwd!

    Bij dezen doe ik natuurlijk heel graag mee, het tasje ziet er leuk uit. Ik zal tevens een linkje op mijn blog zetten!!

    En tips voor die maandagavond, tja.... Ik zal eens denken :-)

    Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo mooi! Ik zit ook in een stikdip, maar dat heeft vast met mijn dikke babybuik te maken die niet meer echt achter een naaimachine past... Een goeie tip om lekker te eten in Gent is het Lepelblad, maar ik vrees dat maandag hun sluitingsdag is. Café René is ook super gezellig, om iets te drinken, iets te eten, gezellig te babbelen,... Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh heel mooi! Ik doe ook graag mee. Met tips voor Gent kan ik niet helpen!!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk is je dip snel voorbij, want er zijn zulke leuke nieuwe stoffen die wachten op jou :-) Ik doe graag mee aan je give away. Volgen deed ik al, ik zal je op mijn blog vermelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi tasje! Ik doe graag mee met de give-away! Ben volger geworden (met alle plezier) en zal snel een linkje plaatsen op mijn blog http://www.miekemoeche.blogspot.be
    Veel succes met je opleiding in Gent, en hopelijk geraak je toch snel uit je stikdip ;-))
    liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee! Het restaurantje Rood is een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo! Ik was net aan het verwateren op dat stofje en jij geeft gewoon je tasje mee. Natuurlijk doe ik dus mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi. ik doe graag mee (zo'n mooi stofje)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annemarie, balen he zo'n stikdip... Ook ik zit ineens veel minder achter de machine(s). Er ligt al 3 weken een geknipt jurkje klaar, al 3 weken!!! Maar in blogland vind ik het ook stiller dan in het voorjaar zomer. Blijkbaar is iedereen druk in de herfst. Lekker voor de tv haken doe ik wel trouwens.
    Succes met je opleiding! Wat ga je doen?
    Ja, dit zakje vind ik erg mooi! Dus ik doe graag mee en ik zet een linkje!
    En... dan ga ik nu wel snel achter de machine want ik heb een paar uurtjes voor mezelf dus die ga ik snel benutten (maar nog niks te bloggen, allemaal cadeautjes voor oktober).
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schoon tasje met een zalig stofje!!! Ik denk dat je je stikdip gauw terug te boven zal zijn als je weer zo'n mooie dingen van onder je machien vandaan tovert! Ik doe heel graag mee met je give-away en maak zeker reclame op mijn blog! Groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo mooi, en eens op en af met naaizin is normaal hoor, ik heb een dip van 10 jaar gehad, tot ik per ongeluk in blogland belande en terug zin kreeg, voor twee zelf :)
    Als het fout loopt laat ik het even rusten om daarna terug met frisse moed te herbeginnen, door het bloggen ben je geneigd van alles af te werken ook alweer een plus, het komt wel goed zeker met dit tasje en je bent een krak (straks volop het boek uitproberen, joepie)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waauw, ik doe mee. Tips heb ik niet, Gent is me niet zo bekend. Hopelijk kan iemand anders je wel op weg helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook mee hoor! Ik wil nog wel eens wat van je winnen ;)

    En die dip, daar heb ik ook last van. Ik heb nog 2 tassen liggen die ik nog moet afmaken...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt een mooi tasje, ik zou het zeker graag willen winnen. Gent is me ook niet zo bekend maar ik ben er wel een keertje heerlijk gaan eten in Salt'n Pepper, een leuk indisch restaurant aan het station van Gent-sint-Pieters.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee voor dit leuke tasje en zet een linkje op mijn blog.
    Jammer genoeg heb ik geen tips voor je, want ik ben helemaal niet bekend in Gent. Ben er nog nooit geweest. Misschien moet daar maar eens verandering in komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gent ken ik niet zo goed... IS eigenlijk niet zo ver van bij ons, maar ik ga er zelden of nooit! Dus geen tips, wel een linkje naar je give away!
    ik doe graag mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat ene mooi stofke heb je daarvoor gebruikt ! Daar wil ik wel een kansje op wagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk tasje zeg! Ik doe ook graag mee als het mag. En kan ook geen tips voor Gent geven, vroeger (voor de kindjes er waren) kwam ik er wel vaker, maar nu gebeurt het nog zelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moh, zo mooi! :-) Ik doe graag mee!
    Een linkje wordt zo meteen geplaast zie! En een tip voor in Gent: nekeer lekker spaghetti gaan eten in de kastaar ;-) Als die open zijn op maandag tenminste...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O, ik doe graag mee! Zo'n mooi tasje! Ondertussen is je stikdip toch al een klein beetje over, als ik zo je volgende berichten zie. Doe zo voort! Volger ben ik al een tijdje, en ik ga je give-away meteen op mijn blog zetten.
    Welke opleiding ga je volgen? Ik weet natuurlijk niet waar in Gent zo ongeveer je iets zoekt, maar wij gingen altijd graag eten in de Yanko, heel lekker. Spaghetti in de Kastaar is natuurlijk ook altijd de moeite. Of iets drinken in de Gentse Geus of in de Hasta Mañana (weet niet zeker of dat nog bestaat, eigenlijk). Gent is heel leuk, jammer genoeg een tijdje geleden dat ik er nog geweest ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O, zo'n mooi stofje ! Daar klopt mijn hartje sneller van. Helaas geen Gent-tips...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuke blog ... vanaf nu heb je er een volger bij :-)

    Ik doe heel graag mee met je Give away ... zo'n mooi tasje ...

    Jammer genoeg geen Gent-tips ...

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zakskes hebt ge nooit genoeg, voilà!
    dus we doen mee!!! & we maken reclame, leuk dat ge ook met den onze meedoet,
    soms zie k wel s berichtjes over t hoofd, momenteel met teveel bezig,
    maar k vind t bijzonder tof van u om me d'r aan te herinneren ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallootjes! Hoe kan ik deze nu gemist hebben!
    Wat een leuk tasje! Ik doe graag mee om je over je stikdip te helpen!

    En ja,...Gent, ik weet wel tips voor maandagavonden in Rutten. Maar ja, daar kom je vast niet. haha
    Ik zou een linkje plaatsen! Daag! lieve groet Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk tasje in een pracht stofje! Tuurlijk doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil ook wel een kans wagen, op maandagavond in Gent? abonneer je op Gratis in Gent, op maandag zijn er vaak gratis optredens in Trefpunt

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi tasje, leuke kleurencombinatie !!!
    En ik word onmiddellijk volger...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey! Prachtig tasje! Ik waag dus graag mijn kans voor de Giveaway! :-) Tips voor Gent: wij woonden daar vroeger en gingen heel graag eten in De Avonden in de Ham. Verder raad ik je ook het Café van de Vooruit aan waar je lekkere dagschotels en broodjes kan eten en een goed glaasje drinken. Daar zijn ook regelmatig optredens en voorstellingen. Goh... er is zoveel in Gent! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi! Ik doe mee, en zette ook een linkje. Met Gent-tips kan ik je niet echt helpen, helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik ben ook fan van dit tasje!!! en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh wat een schoon tasje en wat een schone stof! Ik doe graag een keertje mee en zet het meteen ook op mijn blog.
    Ik weet niet wat je zelf zo allemaal graag doet, maar in Gent kan je op vele plaatsen terecht voor een leuke dansavond. Vb salsasalon in www.de-ingang.be.

    (ps kan zijn dat mijn berichtje hier 2 keer verschijnt, mijn eerste berichtje is daarnet verdwenen)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Naaidip... Ik ken het! Ik doe graag mee en ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. super leuk tasje, dus ding ik graag mee.
    een stikdip kent iedereen denk ik wel, gaat gelukkig wel weer over :D
    ik ga je volgen, ben benieuwd wat je in Gent gaat doen ~~

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Woehoe zo'n schatje! Ik doe heel graag mee...was al volger en zet een link voor jou ;-) Euh maandagavonden: etentjes of uitgaan dan?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voornamelijk om te eten, moet de volgende dag weer de lesbanken in! :)

      Verwijderen
  41. ik doe graag mee! Ben geen ster in ritstasjes (en wordt het ook niet lijkt het) dus het zou erg leuk zijn er zo een te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik doe ook graag mee, 't is echt een heel leuk exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super schattig zakje! Ik doe heel graag mee en kom je natuurlijk ook volgen…
    Ik plaats ook een linkje op mijn blog!
    Lieve groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fabulous bag! I would love to join in! I've never been to Ghent so I have no recommendations for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik waag graag mijn kans voor zo'n mooi ritszakje ! Volger ben ik, link op mijn blog plaats ik meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. OOOh zo'n mooi stofje! En wat een leuk zakje!! Ik doe mee. Tips voor Gent. Hmm... waar zal ik beginnen? Eten: In het Patershol vind je het ene restaurant naast het andere. Frans-Belgisch of liever Italiaans, Thais of Spaans, je vindt het er allemaal. Voor goedkoper en ook lekker eten kan je de Sleepstraat in om de Turkse restaurants te ontdekken. En nadien een cocktail in de Mosquito Coast of de Old Fashioned... Het nachtleven kan je ontdekken in de Charlatan, een muziekcafé op de Vlasmarkt.
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dat is echt 'n supermooi ritstasje! Ik zit zelf ook wat in 'n naaidip, geen tijd, veel werk, etc. en vind dat ook wel jammer. Maar het komt wel terug, niets forceren. Ik plaats 'n linkje op m'n blog.
    Gent ken ik veel te weinig; er was 'n tea-room met superveel cupcakes en zo, maar de naam ontgaat me ... Ik ben van plan om begin 2013 eens volop een dagje Gent te plannen, want er valt er zeker veel te beleven en te ontdekken. Alle tips zijn dus welkom :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuk tasje, ik wordt volger en zet je give away op mijn blogje.
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  49. prachtig stofje, prachtig tasje...count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik doe meee ik doe meeeeeeee :D
    Zo een leuk tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Een mooi tasje in mijn lievelings kleur!!
    ik doe heel graag mee!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben nog maar net in het naaiavontuur gestapt (heb toch al één rokje geproduceerd :-)) en ben zo verzeild geraakt op je blog. Wat een mooie kleertjes ben ik tegengekomen! En een mooi tasje;-) dat ik natuurlijk ook wil winnen! Hopelijk geraak je snel uit je naaidip en vind je terug inspiratie om nog meer mooie dingen te produceren!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe graag mee om dat mooie tasje te winnen... Past prima in mijn nieuwe handtas! Ik volg je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik ben helemaal gewonnen voor het stofje! En heb het dan maar meteen gepost op mijn facebookpagina.;;

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ah, ik heb je blog gevonden via de facebook-pagina van Leentje van hierboven! En dat treft, want ik heb nét (echt zo'n minuut geleden) een handtas van onder de naaimachine laten rollen in identiek hetzelfde stofje, ook met rode paspel. 't Zou leuk zijn moest ik je tasje winnen, dan ben ik mooi assorti. Ik post zometeen mijn handtas op mijn bescheiden blogje (http://happyonsunday.blogspot.com) en zal meteen naar hier linken ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Nog wat tips voor Gent/Gentbrugge/ Ledeberg:
    - De Kersentuin. Brasserie/ restaurant. Brusselsesteenweg 797, 9050 Gentbrugge +32 9 231 00 21
    - La Vita è bella. Italiaans restaurant. Brusselsesteenweg 414, 9050 Ledeberg 0473/27.38.21 (best reserveren)
    - 't Smulderke. (oeps, gesloten op maandag)
    - Foyer NTG.Sint-Baafsplein 17, 9000 Gent, 09/234.13.54

    En voor meer info over deze restaurants verwijs ik naar de site van Zone 09. Onder het item 'resto' vind je besprekingen van deze en een heleboel andere restaurants. Ideeën in overvloed...
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen