donderdag 13 september 2012

Pin # 13

Na een heerlijke vakantie, waar de naaimachine niet mee naar toe mocht van mijn lief :), weer terug! En laat ik maar gelijk beginnen met waar ik mee geëindigd ben een pin per week.
Wij gaan binnenkort een heleboel nieuwe baby's bewonderen want er heerst in onze vriendenkring een ware geboortegolf. Een aantal van de baby's hebben grote broers en zussen. Voor een van de grote zussen maakte ik dit tasje. Naar deze pin. Weet alleen niet of ik haar naam er ook op zal flocken, wat zeggen jullie?
stof van Santas workshop
armbanden uit mijn kast.

Een pin per week is een idee van Elisanna

8 opmerkingen:

  1. Flocken is tof! Ik zou haar naam er op zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo vrolijk in dat stofje! Ik zou de naam er precies niet op flocken, het stofje is zo al mooi met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en zo een mooi stofje! Ik zou de naam er wel op doen, dat maakt het net iets persoonlijker. Maar zo is het ook erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, jep kids vinden dat super fijn met hun naam erop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen die naam, niets zo leuk als iets wat echt van jou is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk tasje! Ik zou wel de naam erop flocken of juist alleen de eerste letter (wat groter). Leuk hoor al die baby's om te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen