dinsdag 16 oktober 2012

En de winnaar is....

Na 2 dagen Hogeschool in Gent, waarbij ik ook een stop maakte bij De Stoffenkamer, en oh wat wordt dat gevaarlijk voor mijn portemonnee... Stopte ik een heleboel briefjes in een mandje en degene met een tip voor Gent ging er dubbel in, meer dan 60 reacties, dat had ik toch echt niet verwacht voor mijn stikdip. En ook nog eens meer dan 200 volgers! Volger 200 krijgt ook nog een presentje maar dat moet nog onder de Singer vandaan komen.
Als verrassing kwam ik bij mijn opleiding een volger tegen, een medestudente, hoe leuk is dat! Sorry Ilse H, je hebt niet gewonnen...ik maak het nog goe, he!
Maar dan nu de uitslag!
Naadjes en Draadjes mail even je adres naar ladybugenco@gmail.com dan stuur ik het pakje op!

8 opmerkingen:

  1. Jammer voor mij, maar hoera voor naadjes en draadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad van harte winnaar!
    en wat leuk dat je een volger live tegen kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe! Chance dat iedereen hier al slaapt, anders had ik ne keer heel hard gekrijsd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat naadjes en draadjes!!
    Ladybug, ik ben zeer benieuwd welk moois je zal toveren vanonder je Singer...
    Groetjes van je volger 200 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hip hip hoera voor de gelukkige winnaar!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen