dinsdag 30 oktober 2012

Nog eentje dan...

Deze lag al even geknipt maar ik had geen gele rits en geen geel garen....vanmorgen toen ik tijd had even naar de Bredase markt en vanavond stikte ik hem in elkaar. De kleurencombinatie is niet orgineel die "pikte" ik van haar. De stof bestelde ze ook voor mij mee.. Maar oh wat ben ik verliefd op dit exemplaar, en wat is deze goed gelukt, qua rits en alles, weer zoveel beter dan de vorige versies! In plaats van paspelband, piept er een randje biais tussen de 2 delen vandaan.
Alleen de foto's....omdat ik niet kon wachten tot morgen, met kunstlicht worden ze niet beter dan dit...morgen een nieuwe?
Stof: Blossom Blue, van Eleanor Grosch 
Binnenkant Ikea geel katoen.

10 opmerkingen:

  1. Hè tof! Mooie stof en prachtige combinatie... Het ziet er perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een zeer mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onklopbare kleurencombinatie! Zalig stofje en dito patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een hele mooie! heel tof gecombineerd met dat geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat foto's met kunstlicht niet meevallen... is dat wel heel erg gaaf! Fijn als je zo tevreden bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zou geweldig zijn! Nee heb het boek niet, pff frustrerend zeg als je dan ergens middenin zit en je kan niet verder!

    BeantwoordenVerwijderen