vrijdag 19 oktober 2012

Oefenexemplaar

Bij Elisanna zag ik gisteren een tasje verschijnen, waarvan bijna zo'n zelfde ontwerp al op mijn tafel lag. Super handig om weg te geven met een bon, make-upje oid er in. Maar dat schreef zij ook al. Ik maakte hem vandaag, als oefenproject. Maar het patroon is goed geslaagd dus er volgen er waarschijnlijk nog meer!
De stofjes komen van de Bredase markt en het rozenstofje zit ook in de Lap-Swap van Kris, gelijk een hint met wat je van een van je lapjes kan maken :).

13 opmerkingen:

  1. Ik geloof mijn ogen niet... ik hem er bijna zo een af! Had 'm ook al getekend liggen n.a.v. een pin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik heb niet eens gekeken wat er bij jou op de tafel ligt :)

      Verwijderen
  2. Heel mooi! En inderdaad: ideaal als cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit noem ik geen proefexemplaar meer :) Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gisteren de gewone versie gemaakt, alles was mooi tot ik het verpeste door iets idioots. Vandaag opnieuw eentje maken en misschien de oude uit elkaar halen.
    In ieder geval het uwe ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoera voor Elisanne hè!

    En inderdaad het rozenstofje is prachtig! Hij ligt hier te wachten op een nieuwe eigenaar :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, ik heb alleen nog maar de oorspronkelijke versie van elisanna zonder rimpels gemaakt, maar ik vind deze met de rimpels eigenlijk nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! En een mooi stofje! Ik doe ook mee aan de swap, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen