maandag 22 oktober 2012

Pin #16


Mijn pin voor deze week gaat over het stofje, dat ik hier gepind heb. Ik maakte er een clutch van zoals ik van de week al testte, alleen helaas over de uitvoering niet 100% tevreden, maar ik kan er vast nog wel iemand mee blij maken. En omdat ik toch lekker bezig was maakte ik ook nog een 2de, de voorraad wordt flink vergroot. Altijd handig zodat ik niet op stel en sprong wat hoef te maken.
Links: Brrr, Ice Flower by Laurie Wishburn via Haw Thorne Threads
Rechts: Dear Stella, Fez, via de Stoffenkamer

12 opmerkingen:

  1. ik heb er ook nog enkele geknipt om te maken, er gaan hier veel gerimpelde clutchen cadeau worden gegeven:)
    Deze van jou zijn weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, vooral het rechtse stofje vind ik heel plezant.
    Binnenkort ga ik "in de clutch-leer" bij Elisanna, ik ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. héél mooie clutchen! De rechtse is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi werk! Ik had eens een vraag. Wanneer en waar gaat de stoffenmarkt door in Breda? Ik ben er een lange tijd geleden eens langs geweest, maar weet uiteraard niet meer welke dag. Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dinsdagochtend en vrijdagochtend is er markt, er staan dan verschillende kramen met stof en fournituren maar ook groente, fruit, vis kaas ed Succes!

      Verwijderen
    2. Dankje! Dan moeten we daar eens naartoe gaan in de vakantie! Leuk :-)

      Verwijderen
  5. Wauw dat linkse stofje is echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn mooi! Had ik ook maar tijd om vooruit te werken, ik zit nu op de valreep cadeautjes te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw prachtig zeg! Ik zag dat stofje ook liggen in de Stoffenkamer en vond het ook al zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi seg, & die stofkes zijn zo schoon!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen