dinsdag 13 november 2012

Give-Away 2 jarig bestaan

Want deze week is het 2 jaar geleden dat ik ben begonnen met bloggen, en wat een wereld ging er open! Het grappig is, tenminste dat vind ik, dat ik 222 volgers heb, misschien moet ik maar een staatslot kopen met eindcijfer 2...

Normaal als je jarig bent krijg je kadootjes maar ik geef weg, daar word ik  heel blij van!
Sinds een paar maanden staat er in mijn zijbalk een foto van Het Kunstpaleis. Het Kunstpaleis is het atelier van Ingrid van de Logt. Ingrid ontwerpt en maakt sieraden van oa aluminium en rvs. De sieraden worden verkocht onder de naam HK-design. Verder verzamelt Ingrid ook vintage accessoires en fournituren waaronder knopen. De knopen zijn nu nog te zien op de site van Het Kunstpaleis maar binnenkort te koop onder de naam HK-vintage.
Ingrid maakte speciaal voor mijn Feestje een armband met vintage knopen gecombineerd met aluminium. Ik mag hem weggeven. Ik maakte er een clutch bij (pin #17) en ook hier zit een vintage knoopje op.
Wat moet je doen om kans te maken:
1. Volger zijn, blijven of worden.
2. Like Het Kunstpaleis op FB.

3. Reclame op je eigen blog/ FB is altijd welkom
4. En laat natuurlijk een reactie achter voor 15 dec.

25 opmerkingen:

  1. Nou van harte gefeliciteerd met je 2 jarig blog bestaan! Toppie!
    Ik wil hier ook graag een gokje wagen! En ik zou even braaf "liken"!
    Plaats ook wel even een linkje!

    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je blog! Ik doe heel graag mee en heb Het Kunstpaleis onder mijn eigen naam geliked en toch ook een linkje op mijn blog geplaatst. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte, die 2, dat moet vanaf nu je geluksgetal worden! Ik doe graag mee met je give-away, ik zit niet op facebook, dus liken zal niet lukken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je blog! Het is altijd leuk je berichtjes te volgen (en we hebben beide kindjes die even oud zijn:-)) Succes en ik doe ook mee met je give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, ik verpestte het mooie volgersaantal en maakte er 223 van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations!
    I'm a happy follower!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gefelicicteerd!!! Gaat snel die twee jaar en inderdaad wat een wereld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow 2 jaar alweer, wat gaat dat snel! Gefeliciteerd! Ik zet een linkje op mijn blog.
    Je kunt je stofje zien op mijn blog, ik heb 'm er net opgezet.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, proficiat met de verjaardag!!!!! Mooie give away! Ik doe heel graag mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maartje reageerde op mijn FB: Ja leuheuk!!! Wat een goed idee om samen zo'n actie te doen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou idd maar snel een staatslot kopen met eincijfer 2 :-) Gefiliciteerd met de 2e verjaardag van je blog. Ik wordt altijd erg vrolijk wanneer ik al die leuke spulletjes zie die je maakt. De like en link is all done. X Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele dikke proficiat !!
    En wat een leuke give-away, daar wil ik wel een gokje op wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je tweede blogverjaardag ! Zo'n mooie give-away, daar zou ik heel graag voor meedoen. Maar eh... ik heb geen eigen blog en geen face-book. Maar volger zijn: dat lukt me natuurlijk wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! En wat een leuke give-away! Ik doe ook graag mee! (P.S. Ik kan niet 'liken' omdat ik geen facebook heb... )

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give away! Graag doe ik mee, maar zonder Facebook helaas... Maar dat mag de pret vast niet drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 jaar bloggen!
    Dat verdient een feestje!
    Proficiat!

    Ik ding graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Al 2 jaar, ik heb net het 1e jaar bereikt en het is voorbij gevlogen. Die clutch is prachtig gemaakt!!
    Doe je ook mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje zeg! Ik loot graag mee, lees je blog erg vaak (gevonden via Maaks Els)Heb alleen zelf geen blog, hoop dat dat niet erg is?!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben hier toevallig via, via komen kijken, doe graag mee zelf heb ik geen blog maar wil je graag volgen via mail als het kan.

    leuke blog van harte proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WONDERFUL Post.thanks for share..extra wait .. �

    My site cyber sex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. thanks

    Feel free to surf to my website :: fuckbook

    BeantwoordenVerwijderen