vrijdag 28 december 2012

Pin # 19

Afgelopen weken niet veel tijd gehad voor een pin per week, maar laat ik het toch maar weer oppakken :)

Vandaag was ons oudste meisje jarig! Wat een mijlpaal! Alweer 4 en na de kerstvakantie naar de basisschool! Ik had haar slaapkamerdeur met ballonnen behangen (vond ze eigenlijk helemaal niet zo leuk toen ze net wakker was, later wel!) Ik flockte een Tshirt met een grote 4, hing samen met mijn lief de slingers en ballonnen op, (een kroon hoefde niet want de juf van de PSZ had zo haar best gedaan dat ik dat niet met een stoffen kroon ging overtreffen) en maakte taart.

 

En bij de taart komt mijn pin om de hoek.

Ik maakte de biscuit naar dit recept en de vulling was slagroom met een gelei van bosvruchten erdoor heen....Over de buitenkant ging botercrème met een beetje frambozensap voor de roze kleur...En toen een heel potje met sprinkels!
En lekker dat hij was!


11 opmerkingen:

  1. Ah leuk! En gefeliciteerd! 4 jaar... toch wel een mijlpaal of niet? Mijn oudste wordt in februari 3 en wij zitten nu al: 'pffff, over een jaar moet ze al naar school' :P. Fijne taart, ga ik repinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hip hip hoera voor die kleine meid, super die taart!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De taart was heerlijk! En oh... wat een grote meid! Hopelijk heeft ze een fijne dag gehad (en nu fijne verjaardagsdromen!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor de jarige! Wat een geweldige taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fantastisch, die taart, die kroon, ... Hiep hiep hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd met de kleine grote meid!

    en heel veel plezier voor haar op de grote school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je dochter..
    en nu gaat het snel hoor, voor je het weet zit ze in groep 8 ;)

    en een prachtige echte meisjes taart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige taart! Proficiat voor je jarige meisje! :-)))

      Verwijderen
  8. Nog proficiat! En die taart ziet er zeer smakelijk uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen