vrijdag 21 december 2012

Secret Santa 2012

Afgelopen week verstuurde ik en kreeg ik Secret Santa 2012.
Ik was de Secret Sante van Frieke en ik vond het nog best moeilijk. Zij had geen moodboard gemaakt en ik moest dus de inspiratie van haar blog halen. Ik hoop dat ze blij is met het pakketje wat ik voor haar met veel zorg en liefde maakte en samenstelde.
Ik las dat ze graag een kop thee drinkt om tot rust te komen, dus mocht thee met een ei niet ontbreken, ik koos voor Joyfull Yasmine omdat Frieke een erg moeilijke tijd heeft gehad en zij extra "Joy" kan gebruiken. Ook las ik dat ze het soms heel koud heeft, hartverwarmers konden daarom niet ontbreken. Verder maakte ik een olielamp, een clutch en natuurlijk een "Blom". Ik vulde het pakketje aan met cupcake papiertjes met recept voor vanille cupcakes en een paar kerstkransjes van onze plaatselijke patissier. 

Ik werd verwend met een pakket van Cinderella! En wat een boel leuke kadootjes!
Alles was in mooi papier verpakt, er zat een gehaakte colshawl in, een heel mooi stofje van echino, knoopjes, tape, 2 knijperhartjes, een kerstpoppetje, een bruisbal in de vorm van Gingerman, een ketting en 2 mooie lintjes! Echt verwend dus! Nogmaals super bedankt!

7 opmerkingen:

  1. Hoi, ik weet dat ik geen moodboard heb gemaakt... ik kan dat ook niet en dat hoefde ik ook niet.. er staat genoeg op mijn weblog en zo niet... ik ben altijd met alles blij:)...

    Nogmaals erg bedankt. Ik waardeer de moeite die je hebt gedaan heel erg.

    Fijne dagen en alle goeds voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je verstuurde een heel leuk pakketje en door het pakketje van Cinderella ben jij ook lekker verwend, hoe fijn allemaal, geniet ervan!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voelt goed hé dat verwennen en verwend worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan ik hoop echt dat je ht mooi vind...ik begon met haken in neutraele kleuren en zag toen je blog met stofjes en kleuren dus het werd een mengeling...hihih fijne dagen en liefs van Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, allebei de pakjes zijn leuk, zowel het pakje dat je stuurde als het pakje dat je ontving.

    Ik heb zelf ook meegedaan, mijn pakje ontving ik al redelijk vroeg, en daar zat geen afzender bij, dus weet ik tot op de dag van vandaag niet wie mijn secret santa is. Dat maakte de inhoud van het pakje niet minder mooi en leuk overigens !

    En omdat ik voor het eerst deelnam heb ik dus zelf ook geen afzender in mijn pakje gedaan, ook bewust geen labeltjes verwerkt. Dus ook degene waarvan ik de secret santa mocht zijn zal zich afvragen van wie het pakketje kwam.

    BeantwoordenVerwijderen