zondag 2 december 2012

Winkeltje spelen.

Toen de Albert Heijn met z'n mini's kwam zag ik een kado! Een kado voor Sinterklaas. De mini's gingen in de kast en mijn dames zagen ze nooit! Tot vanmiddag. Ik maakt 4 tasjes met het logo van Albert Heijn, het logo flockte ik op de tasjes, vulde deze met de mini's die ik verzameld had. Ook kocht ik een kassa en een weegschaal bij de HEMA, I♥HEMA,  en maakte voor beide dames een kadootje, of eigenlijk deed de SINT dit natuurlijk.

Vanaf vanmiddag kunnen de Dames Winkeltje spelen. Want wij vieren vandaag al pakjesavond.

12 opmerkingen:

  1. hoe tof, daar zullen de kleine dametjes wel blij mee zijn ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk, zo'n tas erbij!
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi
    wie heeft hier nu het meeste plezier aan gehad
    de "sint" of de meisjes????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JA wat een leuk kado. Wat is die "Sint" slim geweest door het allemaal nog even te bewaren ;-) Die tassen zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig! Wat heb je dat goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee! Ik bewaar 'em voor volgend jaar met Sinterklaas, dan is mijn famke 2,5 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk!! De mini's zijn hier alweer bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Dat deed ik ook, de mini's verstoppen. Ik bewaar ze voor Hester haar verjaardag in februari, of misschien zelfs nog wel een jaartje. En dan inderdaad als combi ergens mee. De kassa hebben wij ook en de weegschaal is ook zo top he!

    BeantwoordenVerwijderen