donderdag 24 januari 2013

Honky Ponky Shanghai, Honky Ponky Shanghai..

Dat zingen mijn dametjes zondag voor mijn oma die verjaart! Ze wordt al weer 84!! En tja wat zou een dame van 84 nou graag willen hebben?? Het grote kado van de de hele familie werd van de week al geïnstalleerd en nou hip is ze geworden kan ik u melden :)
Maar volgens de logica van een peuter en een kleuter horen er bij een verjaardag toch ook ECHTE kadootjes. En slingers, taart en ballonnen...

Ik maakte recept 16 uit het "Zo Geknipt" boek. 
stofjes:
Bloemetje uit de stoffenvoorraad van mijn tante waar ik pas een enorme tas van meekreeg,
zou zij zondag het stofje herkennen??
Paars met witte stipje natuurlijk van de Bredase di-vr markt.

11 opmerkingen:

  1. een hele mooie uitvoering!
    Proficiat voor je oma!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met je oma. Wat een erg leuke stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! zou hier nu ook goed van pas komen, met een snotterende kleuter in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook met snotterende kleuterS, EN peuter EN mama....:)

      Verwijderen
  4. wat een leuk kadootje voor je oma. Zelfgemaaakt blijft toch het allerleukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een dikke proficiat voor je oma.Die zakdoekendooshoesjes doen het altijg goed hé!Heel knap gemaakt, mooie stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je oma en mooie cadeautje krijgt ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Gefeliciteerd met je oma, super dat je die nog hebt!

    BeantwoordenVerwijderen