woensdag 9 januari 2013

Omastof...

Tja dat zei mijn lief over dit stofje, en ja weet hij veel... Petit Pan is geen oma stof :)



Stof Pivoine Turquoise van Petit Pan.
Op mijn to do list staat al 2 jaar een hoes voor mijn machine..toen ik dit stofje kreeg van de Kerstman wilde ik het gebruiken voor iets wat ik heel lang ga zien en gebruiken. De hoes zat vanaf dat moment in mijn hoofd. En nu dus om de machine. Ik maakte er een Audrey Pouch (pin#20) bij voor scharen, verdwijnstift, pen, tornmesje ect. Mijn speldenkussentje werd vervangen. Nu nog een tas erbij en als ik uit stikken ga op de eerste woensdag van de maand kan het in stijl :)

Daarbij werd ik gisteren enorm verwend door Readkapke, zij maakte zomaar 2 stempels voor mij, en hoe gaaf zijn die. AH voor mijn meiden voor in de winkel  en de andere voor mij, met een door haar ontworpen logo naar een door haar gezocht voorbeeld :), dit wordt de huisstijl van mij, ik weet het zeker!

22 opmerkingen:

  1. oma- stof? dat zou de man hier ook nog durven zeggen:)
    een prachtig stofje is het, en de spullen die je ermee maakte ook. dat ritstasje kende ik nog niet, meteen gepind dus, want ziet er een leuk modelletje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha.. het is ook een beetje een truttig stofje ;-P
    Heel erg mooi Ladybug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi je was net te vroeg bij mij! Maar niet helemaal zel ontworpen hoor, gebaseerd op dit: http://tweedleddesigns.blogspot.nl/2010/07/new-in-shop-ladybug-printable-party.html

    Naaimachinehoes, pfff, staat hier ook nog op de to do voor mijn leenmachine maar stel het steeds uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig stofje en wat heb je er een mooie hoes mee gemaakt! Wat zijn die stempels toch zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha. Dat zou precies zo'n opmerking van mijn man kunnen zijn.
    Ik vind hem erg mooi! Staat ook nog op mijn to do lijst om te maken.
    En die stempels zijn super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ritstasje!
    En oma-stof?! Die mannen, zien ze het dan écht niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kerels toch. Een pracht van een hoes met een heel mooi stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. omastof? nou, wel erg prachtige oma stof dan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi oma-stof, dat soort termen hoor ik hier ook zo voorbij komen. Soms meteen al verontschuldigend er achteraan: 'ik heb er zeker geen verstand van als man'. Eh nee!! Super die hoes! Die had ik ook ooit in mijn hoofd, maar weer vergeten. Misschien toch eens maken, nu ligt er een oude theedoek over de machine. Mooie set zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, lieven toch... Gelukkig heeft de kerstman nog goede smaak ; ). Ti's heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij sommigen is zo'n een commentaar een compliment...Super hoes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dol op die 'omastof' :-). Leuke maaksels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooie stof!! En mooi zijn de stempels hè? ik ben er ook zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker geen oma stof! Juist heel mooi! Leuk gedaan zo een mooie naaiset. En de stempels zijn heel mooi! Liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, omastof ... lol ! Hele mooie dingen heb je ermee gemaakt! En frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelijk heb je! Een stofje dat je graag ziet gebruikt je maar beter voor iets wat je vaak ziet: je naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op mijn to do lijst staat al zeker 10 jaar een naaimachinehoes. Krijg er bijna in in als ik jouw prachtige hoes zie, super!
    En wat kreeg je heerlijke stempels, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi stofje heb je gebruikt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
    http://www.shaadi-direct.com/

    BeantwoordenVerwijderen