zondag 13 januari 2013

"Omastofje..." Give Away

250 volgers + een mooi stofje + inspiratie = een give away.





Regels, die zijn er dit keer niet, al mag je mij natuurlijk volgen, een slinger naaien voor Happy Hippo, naar de workshop komen en een linkje plaatsen op je eigen blog!

Het enige wat je echt moet doen om kans te maken op deze Audrey Pouch in Petit Pan (Pivoine Rouge) met broche Blom ("zo Geknipt") is een reactie achter laten voor 31 januari. Op die dag trekt een kleine krullenbol een winnaar 
SUCCES!

82 opmerkingen:

  1. Wiiie, ik ben de eerste!' Ik vind het bomma-stofje super! En een dikke proficiat met je 250 volgers, laat nog maar komen , die inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat! 250 (daar kan ik alleen maar van dromen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n mooi pouch is mega schattig! Proficiat met de 250 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk, ik doe mee! En als ik een gaatje vind wil ik kijken of ik een slinger kan naaien voor dit mooie project in mijn stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!!!! Deze Audrey Pouch wil ik echt graag winnen! En een slinger, we gaan daar nog voor zorgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give-away! Ik moest weer lachen toen ik weer een oma-stof-berichtje zag ;-) Héél mooi je tasje! Ik doe dus graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, de stoffencombinatie is dan ook heel mooi! Ik zet een linkje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik waag een kansje en doe mee! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk; deze give away wil ik zeker niet aan me voorbij laten gaan! Ik volg je pas net (wie weet was ik wel nummer 250 ;-) ) en vind je naai-ideeën erg leuk om te lezen. Ook de stofjes die je kiest, spreken me aan. Meedoen aan het 'Happy Hippo' project gaat me dit keer niet lukken, maar ik vind het idee super en mocht er eventueel nog een keer zo'n project volgen dan houd ik dat zeker in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee! Wat een prachtig tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super! Wauw 250 volgers... Ik ben er een van hihihi. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd met het mooie aantal volgers. Ik doe graag mee om dit prachtige tasje te winnen.
    Ik ben een trouwe volger en plaats een linkje op mijn blog.


    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk hoor, zeker in die Petit Pan stof! Dus ja, ik doe mee, en plaats een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik doe graag mee, mooi stofje en nooit een zakje teveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een kleed in de blauwe variant van dat stofje! I love petit pan! Volgen deed ik al, een slinger staat ook op de planning, en ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi stofje... Ik doe heel graag mee... en proficiat met je 250 volgers. ik blijf hangen op mijn 8 volgers, terwijl er veel mensen langskomen.
    dragonfly-mh.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw... dat geeft direct een lentegevoel...ondanks de sneeuw van vandaag.
    Supermooi stofje!
    Laten we hopen dat de krullenbol eens mijn nummertje trekt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tof! Ik wil wel zo'n mooi tasje winnen ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O zo'n mooie tas zou ik wel leuk vinden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! Ik doe graag mee!
    Een linkje komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw 250 volgers! Ik ga je ook volgen (even uitfiegeleren hoe dat moet, ik heb je al wel op mijn lijst met favo blogs staan ;) Happy Hippo slinger is in de maak en ik doe heel graag mee met jouw mooie giveaway
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wouw, ik kende je blog helemaal niet maar vind het erg leuk. Ik doe graag mee, ga je volgen en ga een linkje plaatsen. Over die slinger denk ik nog na want naaien is nog niet mijn sterkste kant maar wil het wel graag leren. Misschien een mooi eerste project :-) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net je blog ontdekt!
    Het tasje is supermooi, ik doe graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw!!!! Heel erg mooi! Ik doe dus heel erg graag mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. weer een mooitje Annemarie!
    ik waag graag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die is prachtig! Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk leuk doe graag mee aan je give away. Nu hopen dat ik dit leuke tasje mag winnen.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik hartje het omastofje... Ik doe ook graag mee! En 250 volgers, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 250 volgers!!??? Super, ik ben ook fier op mijn blog maar tel er 13....
    Ik doe graag mee met volger zijn en met de give-away! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow zeg! Ik doe natuurlijk mee, wat een geweldige stof! Binnenkort bij mij ook een give away! En ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi! Wauw! Daar doe ik graag voor mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wie niet waagt niet wint, dus hier gaan we!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wie wil deze nu niet winnen... Zo mooi!
    Ik zal een linkje op onze blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtig tasje! Dit wil ik zéker winnen!
    En... proficiat met zoveel volgers trouwens hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe zeer graag mee! Doe je ook mee met de mijne? Ik ben Superfan van oma-stofjes, dus ik vermoed dat er in mijn verrassingsgive-away wel iets zou kunnen zitten naar jouw smaak!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee! Het is leuk om al je mooie creaties voorbij te zien komen en dit tasje vind ik erg leuk!
    Tot bij de slingerworkshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Kzou zot zijn om hier niet op te reageren. Supermooi tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh die is leuk! Niks bomma-achtig aan :-)
    Ik waag daar graag mijn kans voor :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is-ie mooi! Natuurlijk doe ik mee...
    Ik snap niet waar jij al die tijd vandaan haalt?
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik doe mee ! Zo'n mooi tasje daar zeg ik geen neen op. ...

      Verwijderen
  40. Omastofjes zie ik graag! Heel mooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke manier voor me om de blog te leren kennen! Ik ben zeer benieuwd wat ik allemaal nog te weten kom van mijn gekke superfijne hollandse lactatiecollega! Super dat jullie erbij zijn in Gent! x Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi, wat een mooie blog en zo'n leuk tasje,supermooi stofke heb je gebruikt en de broche is erg mooi. Ik zie me er al diverse leuke spulletjes in opbergen die ik koester!
    Leuke blog heb je en die volgen we graag. Als het ons lukt zetten we nog een linkje op onze blog.
    Wij doen momenteel ook een give away owv onze eerste blogverjaardag... Neem maar eens een kijkje ;-)
    Groetjes,
    Creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Volgens mij ben ik al lang een volgertje, en ik doe heel graag mee met je give-away want wowww, zo'n heerlijk fel kleurtje, da's zó mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Anne, wat een leuk tasje heb je weer gemaakt! Lekker zomers! Ik doe ook mee. Nu hopen dat jouw krullenbol mij gaat trekken! Gr jo

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel mooi tasje, en zeker geen omastofje ;-)
    Daar wil ik graag kans op maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat met de 250 volgers! Ik doe graag mee voor het tasje, maar ik vind het zeker ook geen omastofje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ook ik wil graag een kansje wagen voor dit leuke tasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Een heel mooi tasje, dus ik doe ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O wat mooi! Ik hou van mijn naaimachine, maar een tasje.... Helaas, om de een of andere reden zijn patronen en ik geen goede vrienden. Ik waag dus graag een gokje bij je give-away (en hoop dat ik ooit, op een dag, ook zóveel volgers heb...)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ja 250, enkel nog een droom voor mij :) Ook ik waag mijn kansje! En...Oma's zijn hip, zie maar: www.stannel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw! Hoe mooi!
    En mijn zus heet Audrey, ook dat nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super chique en toch ook vrolijk met dat ritsje! Ik waag graag een (klein) kansje, wat veel aanmeldingen al! En gefeliciteerd met je 250 - oh nee, alweer 261 volgers! (en straks 262 ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  53. oh ja ik doe graag mee. Ooit kreeg ik van *mimi`s* een zakje van datzelfde stofje, dus die zou het zeker leuk vinden om wat gezelschap te krijgen...
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Héla, héla, bommastofje?!? Ik heb een lunchtasje van Petit Pan in diezelfde mooie, rozerode roosjes. En dit tasje past daar dus wel perfect bij, hé! Gefeliciteerd met je 'volgerssucces' en al je mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw, mooi!
    Ik doe ook graag mee ;-)
    Mijn give-away loopt ook nog tot 31/1: www.tantannes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuk tasje! En je kan meedoen zonder een blog te moeten hebben, echt super! :)
    Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd met de 250 (inmiddels 266)volgers.
    Het is een erg leuk stofje,en die bloem erop maakt het helemaal af.
    Ik doe graag mee met deze give-away.

    Groetjes
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wauw, erg mooi!
    Gefeliciteerd met al die volgelingen! :-)
    Ik ding natuurlijk mee naar dit prachtige tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh zo mooi!
    Ik ben nog een absoluut beginnende stikster, dus kan er op dit moment alleen nog maar van dromen om zo'n mooi tasje te maken.

    Proficiat met je 250 volgers!!

    Haakse groetjes
    Miza Vanila

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw! Dat stofje met die blom + gele rits, wat een super combinatie! Helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Tof zo'n give-away! Net in de startblokken van het naaien. Daar droom ik van ...

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Als Petit Pan fan wil ik hier toch ook wel mijn kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Op de valreep, maar ik wil toch ook mijn kans wagen...heel mooi wat je daar hebt gemaakt en dat stofje valt meer dan in de smaak....

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een vrolijk tasje. Leuk hoor. Heb nog nooit eerder meegedaan aan een give away. Spannend. Een slinger ga ik zeker nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke tasje. Doe graag mee om een kansje te wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Via hout en draad ben ik bij je terecht gekomen. Wat maak je leuke dingen! Zelf ben ik ook weer wat vaker achter de naaimachine tevinden, en struin dus het WWW helemaal af naar mooie dingen. Ik ga je zeker volgen en wil graag meedoen met deze mooie "oma" give away.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ja! Ja! Ik doe mee! Al ben ik nog laaaang geen oma, omastofjes passen ook voor tieners :)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuk leuk leuk! Ik doe dan ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen