donderdag 31 januari 2013

Uitslag Give Away

Wauw wat een reacties van jullie 82!! Geweldig :)
Helaas het trekken van de winnaar moest saai...Want mijn meiskes liggen al in hun bedjes en hun mama is overdag heel veel aan het werk, aan het studeren en loopt ook nog af en toe een dagje stage. Gelukkig is er Random.org :)
Van harte Sneksniltje! Mail je even je adres naar mijn mail ladybugenco@gmail.com
PS omdat geven zo leuk is komt er binnenkort hier weer een Give Away, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen!



9 opmerkingen:

  1. Waaaaw, ik zit hier met een hele blije snoet naar je blogje te kijken ! Ik stuur je zo dadelijk een mailtje :)
    Alvast 'n dikke merci !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En ik kijk alweer uit naar je volgende give-away! Ik heb ook al dingen klaarliggen voor mijn volgende give-away. Die komt wel in maart. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan de winnaar en benieuwd voor de nieuwe give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaar en we kijken al uit naar de volgende give away en uiteraard je mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen