dinsdag 5 februari 2013

U mag kiezen! Give away

Geen zin om in de studieboeken te zitten, even mijn hoofd leger maken, dat doet mijn Singertje voor mij! En dus maakte ik deze 3 ritstasjes, naar deze pin een pin per week red ik tot mijn examen in juli niet dus dat schuif ik op de lange baan! Af en toe zal er vast een pin zijn omdat Pinterest een grote inspiratiebron is.
stofjes: blauw: Blossom van Eleonor Grosch, lichte: Tilda, groen:Plums Leave van Larrie&Jessy Jung
Ps de ritsen zijn hard roze :)
Ik geef er een weg, en de winnaar mag kiezen welke van de 3 zij/hij graag opgestuurd ziet worden.

Wat moet je doen, eigenlijk dezelfde regels als vorige maand, volger zijn mag, een slinger voor onze actie graag, want we hebben de lat voor het aantal slingers flink hoger moeten leggen, een linkje op je eigen blog/FB mag natuurlijk ook. Maar het enige wat echt moet is een reactie voor 28 februari, want dan trek ik een winnaar!
Succes!


85 opmerkingen:

  1. oooh, schoon !
    Het groentje heeft mijn voorkeur!
    Liefs!
    (ik zet een linkje op Maaksels van CarlaK)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, maar natuurlijk krijg je van mij ook een slinger..na ja ..ik maak er gewoon een paar meer;)
    prachtige ritstasjes..iets wat ik nog niet doe..die rits bedoel ik.. ik ga voor de middelste. Succes met je actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk! Vooral die licht gekleurde met die blauwe rits :D

    Volger ben ik al ;-), helaas kan ik nog niet goed met de naaimachine overweg anders zou ik die slinger ook nog willen maken :-(, Linkje op mijn blog staat er :D en de reactie nu ook.

    Dus duimen maar dat ik dat leuke tasje mag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed, even afleiding zoeken :)

    Super lieve tasjes! Ik zou de groene heel graag winnen, en volgen doe ik je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe heel graag mee voor de blauwe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee voor de blauwe met de rode rits.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk...ik kan bijna niet kiezen tussen de blauwe en de groene...vind ze allebei leuk dus als ik win laat ik me verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Studie ontwijkend gedrag, maar wel leuk besteed;-)
    Ik vind beide met de rode rits leuk.

    De stof voor de vlaggen ligt klaar, maar er moet eerst nog wat voor de carnaval af.
    Misschien dat ik er voor carnaval nog aan begin, maar anders er na.
    Op de 20e februari moet hij hangen tijdens de workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. telt die eerste slinger nog die ik maakte of heb ik die 'ingezet' bij de vorige give-away!!!
    Echt schoon zakjes!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik sluit me graag aan in de rij... Wat een leuke give away... De blauwe vind ik het mooist! Hoewel de anderen ook zeer zeker de moeite waard zijn hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee. En als ik zou winnen, dan wil ik heel graag het blauwe ritstasje!
    Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Margaux reageert op FB, maar krijgt haar reactie niet geplaatst. Maar ze doet graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O jee, aan zo'n tasje in Blossomstofje van Eleonor Grosch kan ik echt niet weerstaan. Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stofjes weer! Ik waag graag een kansje voor de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk! Ik doe graag mee! :-)
    Ik vind het groene tasje wel heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, supermooie tasjes! Ik zou graag het blauwe tasje winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, zo mooi! Ik ben echt in mijn klungelen de laatste tijd :(
    Ik heb al zo veel mooie stofjes verprutst en het zou zo leuk zijn om zo'n mooi tasje te mogen ontvangen!!!
    Ik vind ze alle drie heel mooi maar de blauwe heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die groene!!!! Wat een schatje! Volgen doe ik je al... Hier en op fb en de slinger staat op mijn to do list.. Dus die komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuk! Inderdaad veel leuker dan studeren... Ik ga voor de lichte. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hmmmmm.....die blauwe is mijn favoriet!
    En volger was ik al.....dus ik mag meedoen, JEUJ!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De laatste tijd valt er hier nogal wat te winnen zeg! Leuk :) Ik ga voor blauw, volg en deel. Succes met je examens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ik doe zo graag mee want ik kan echt niet goed naaien. Dat is tevens de reden dat ik geen happy hippo slinger voor je kan maken (wel haken, maar dat "mag" niet). Die tasjes zijn echt heel erg mooi! Mocht ik winnen, dan kies ik voor de groene.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ongelofelijk alweer een give away!!! En wat voor één! Ik vind ze alledrie heel mooi, mocht ik winnen dan laat ik me verrassen (mag dat?). Zelf heb ik ook al een idee voor
    mijn volgende give away.
    Natuurlijk maak ik een linkje, ook de slinger ga ik nog maken!
    Succes met studeren want je moet vast nog genoeg doen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer mooie tasjes en weer een fijne give away! Ik doe graag mee voor de 'witte' met blauwe rits.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, mooi hoor! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O, wat een leukjes! Ik ga voor blauw. En voor jou: veel succes met studeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. M'n slinger is vandaag op de post gegaan. Ik ga voor de meest groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk! ik wil ook wel een kansje wagen... ik vind ze alle 3 erg leuk!

    groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh mooi! ik doe graag ee! Als ik mag kiezen zou ik voor de lichte kleur in Tilda gaan...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw, meteen verliefd op het blauwe met rode rits! fantastisch gewoon!
    groetjes, en man, wat een mooi tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk zeg! Ik vind de groene helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. The colors are very beautiful,very very bautiful!The green one I like most!
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoe mooi!! Ik ga graag voor de blauwe! Veel succes met het studeren...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee voor de middelste, blauw,wit met blauwe rits.
    Volgende week laat ik weten of het gaat lukken om een slinger te naaien, dan is het vakantie en kan ik de planning even op een rijtje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi!!! Ik vind de derde (groene) prachtig! Die kleurcombinatie!

    Fijnhakt je ook zo verslaafd bent aan het maken van ritstasjes!

    Groetjes,

    Sarahmamzilla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I am in! Blauw met rode rits ,prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie tasjes, die wil ik ooit ook zelf kunnen maken maar dat lukt nu nog niet daarom doe ik graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ga voor de groene versie, hoewel de blauwe ook wel heel mooi is...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik hoor die blauwe roepen...mooi hoor! Succes met de slingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. blauw!
    of nee : groen !
    of nee : toch maar blauw

    weet ge wat : kiest zelf !

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele mooie ritstasjes !!! Moeilijke keuze, maar ik ga denk ik toch voor het bleke...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hier gaat honderdduizend man voor meedoen (of vrouw) Ik ook! de blauwe blauwe blauwe is zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Tof, mooie tasjes. Ik doe graag mee. Mijn voorkeur is de blauwe.
    Dat van die slinger had ik even gemist. Daar doe ik ook aan mee, voor 31 maart stuur ik een slinger op.
    mail a.u.b. het adres waar de slinger naartoe gestuurd moet worden naar info@dreamstuff.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Mooie tasjes, die rits is wel tof zo, eens iets anders en lijkt met ook makkelijk om zo te kunnen openen/sluiten!
    Ik doe graag mee voor de groene...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. heel mooi. ik vind alle kleuren geslaagd, dus van mij mag je zelf kiezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi! En dat lukt me nou net niet he, dingen met ritsen... Ben helemaal fan van die groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat ben je toch lief dit begin van het nieuwe jaar!
    Ik waag graag een gokje! ik vind ze allemaal super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leukerdjes! Ik doe graag mee voor de blauwe.
    Mijn slinger hebben jullie al ontvangen enne... doe je ook mee met mijn give away?
    Groetjes Barbera

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie tasjes.
    Ik doe graag mee voor de groene.
    Doe je ook mee met mijn give-away?
    Iedereen die volger is of wordt mag meedoen.


    Groetjes Michaëla.
    http://michatjuhs-hobbyhoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw!!!! De blauwe vind ik de mooiste!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Oh wat mooi, ik ga voor delichte met die mooi gekleurde rits!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. oh zo eente staat ook al een tijdje op mijn to-do lijstje .. maar de dochters vragen steeds maar nieuwe rokjes en jurken, kom er dus niet toe ... ik doe mee voor de groene !!
    nog veel succes met je blog !!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik volg je maar kan het ook via mail... dan mis ik zeker niks nu kom ik hier toevallig via kijken!

    Tasjes zijn echt mooi vooral nr 1 het blauw is super... ik zou er echt blij mee zijn kan ik eens kijken hoe jij het gemaakt hebt:)
    Fijn weekend!
    Marina

    Ik heb zelf wel geen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, ik ben helemaal weg van het blauwe! Perfect om mijn haaknaalden in op de bergen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. olala, schone tasjes zeg! Ik waag ook graag mijn kans voor het groene exemplaar ;-). roetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuk en mooi gemaakt.
    Alle 3 de kleuren zijn eigenlijk wel leuk. Ik denk dat
    de blauwe en groene er het meest uitspringen.
    Gr Es-ster

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ze zijn heel mooi.....mijn voorkeur gaat uit naar de blauwe of de groene! hele leuke give away!

    groetjes
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Heel mooi! Mijn voorkeur gaat naar het blauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wauw, mooie tasjes! Voorkeur gaat naar het blauwe, al is het groene ook wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Mooi zeg! Ik vind het blauwe en het groene wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een mooie tasjes, ik doe graag mee voor de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hier paper-ontwijkend gedrag, maar dat mag wel, hé, op dit uur van de nacht? Ik doe graag mee voor het groene tasje...
    Tot maandag in de les!
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat een leuke tasjes!
    Ik doe heel 'gere' mee voor de blauwe!

    Tantedo

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke tasjes, en wat een leuk blog heb je toch. Ik doe graag mee voor de blauw / witte met rode rits.
    Groet Elsbeth V.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Supermooi! Ik waag mijn kans voor de blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Mooie ritstasjes, knap gemaakt!
    Ik doe graag mee voor de groene, dat vind ik zo'n mooi stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Echt mooi! Ik doe mee voor het blauwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. ahhh wat een dotje, en wat herkenbaar dat naaien een afleiding is, een ontspannen onderbreking van de studie. Ik hoop dat dat dus gelukt is....
    Ik kies de wit achtige van Tilda, prachtig, ik hoop te winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik doe graag mee! En kiezen is moeilijk, ik twijfel tussen blauw en groen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. wat mooi ! natuurlijk wil ik mee doen om er een te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. olala! ik doe ook graag mee! voor mij de middelste! maar ze zijn eigenlijk allemaal héél mooi!
    gr an
    aka: jace-did-it.blogspot.be
    (bij mij loopt ook nog een give-away bij 70 volgers :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe op de valreep graag mee
    Eigenlijk kan ik niet echt kiezen, maar als het echt moet, dat met groen en geel dan

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Deze zien er ook weer superleuk uit. De groene vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. De eerste slinger is af, maar...ik ga nog wel even door!
    de ritstasjes...leuk idee!
    ik laat de keuze aan jou, want ik vind ze alledrie even leuk!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Marijn schrijft op FB: Ik ga voor de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. wauw die groene is erg mooi! daar ga ik voor duimen ;-0

    BeantwoordenVerwijderen