maandag 25 maart 2013

Bandwerkje nooit genoeg...

De moeder van Roos verzon een thema voor de eerste verjaardag van Roos en klopte daarna via FB op mijn deur. Of ik tasjes kon maken zoals deze en dan graag 24 stuks. Thema "Rupsje Nooit Genoeg" en ik zei ja...Zocht Rupsje Nooit Genoeg stof en vond deze ook nog. Combineerde dit met spijkerstof en voerde de tasjes met Ditte stof van mijn Zweedse vriend. De moeder van Roos zorgde zelf voor de vulling van de tasjes en mailde mij deze foto's.



Gelukkig ze zijn af en vandaag heeft Roos ze getrakteerd op de crèche. Hopelijk zijn de kindjes er blij mee. Voorlopig maak ik geen 24 dezelfde tasje meer, ik zal niet nooit zeggen want tja...Als het mij weer gevraagd wordt zeg ik waarschijnlijk toch ja :)

19 opmerkingen:

  1. Wat een originele en leuke traktatie. Super leuk gedaan!!! (en ik snap dat 24 dezelfde tasjes best heftig zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt fantastisch! Dat wordt zeker een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend gaaaaaf die tasjes..enorme traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me inbeelden dat het veeeel werk was, maar ze zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha zo herkenbaar: bandwerk ;-)
    mor ze zijn heel schoon zenne enof die kids daar blij mee gaan zijn!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zitten daar 24 gehaakte rupsjes in die potjes????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep, maar die heb ik niet zelf gemaakt, vond de tasjes op bestelling al genoeg :)

      Verwijderen
  7. Wat leuk, wat een werk, wat een toffe stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat mooi zeg...petje af voor al dat werk!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of de kindjes er blij mee waren!!
    Alleen maar leuke reacties gehad.
    De juffies waren er ook super blij mee.
    Ik zeg dus missie geslaagd!!!
    Jij nogmaals bedankt enne begrijp dat ik voor volgend jaar geen 24 tasjes kan bestellen voor haar 2e verjaardag ;-)

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb ik niet volledig nee geschreven :) Gaar gedaan, fijn dat iedereen ze leuk vond!

      Verwijderen
  10. Jij bent veel te goed voor deze wereld ;-)
    Je 3 rokjes zijn ook al prachtig.
    En nu: hup, hup, voortwerken aan je paper, jij, want die schrijft zichzelf niet.
    Die van mij is binnen bij m'n promotor, dus bijna af!!!
    Ik mis jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super Ilse! Nu jij aan de rokjes :)

      Verwijderen
    2. lol. zal mss wel eens lukken tss stage en stageverslag door!

      Verwijderen
    3. De stageverslagen zijn klaar, alle stages gepland...paper over de helft! Komt goe he?

      Verwijderen
  11. Tof traktaat, 24 stuks nog wel! :-) Prachtig gedaan, de gehaakte rups is ook wel leuk in het potje. Dat was een geslaagde samenwerkende vennootschap

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjeetje wat een werk allemaal!
    maar wel een geweldig resultaat!
    Het ziet er super gaaf uit!!
    Heel mooi!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen