zaterdag 2 maart 2013

Maak het zelf...Give Away

Ook in maart hier een Give Away, misschien hou ik dat er wel in voor de rest van het jaar, Leuk?! Ik was flink aan de stik met stoffen enveloppen dus...



Alleen zijn het er 2...Alletwee hetzelfde, een stoffen envelop met daarin 4 lapjes van 50X50cm. En met 50X50cm kun echt van alles maken. Ritstasjes, tissueboxcovers, tasjes, vlaggen lijntjes ect

Regels:

  • Iedereen mag meedoen, maar heb je een slinger opgestuurd of maak je een slinger (en hebben we hem nog niet in de bak, maar dat willen wij wel heel graag :)) dan doe je voor alle twee de enveloppen mee. Maak je geen slinger, geen probleem, maar dan doe je alleen voor de eerste envelop mee. Oftewel ik trek uit alle reacties een reactie en daarna trek ik uit de reacties van de mensen die meedoen met Slingers voor Happy Hippo nog een extra winnaar. 
  • Volgen graag en reclame mag natuurlijk ook altijd!
Op 1 april worden de winnaars getrokken. (nee, het is geen grap), dus tot en met 31 maart 24:00uur kun je hieronder je reactie achterlaten.

Doe je mee?

74 opmerkingen:

  1. ik doe heel erg graag mee met deze leuke give away,
    ik heb geen actief blog om een linkje te plaatsen, maar ik zal mond tot mond reclame gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk leuk, weggeven :) Ik doe graag mee!

    Ik mag ook weer iets weggeven: http://multivroon.blogspot.nl/2013/03/tante-trees-geeft-weg-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi lady bug, ik doe heel graag mee. Ben te slap om te naaien nu voor hippo. Heb net een operatie ondergaan. Wel supergoede actie van je! TOP!
    Ik heb ook een give away lopen. Doe je mee! Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, leuk, leuk, ik schreef gisteren al dat ik 'm zo leuk vond, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haai! leuk zeg! Ik volgde je al een hele tijd maar ben ook gelijk maar volger geworden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als volger doe ik graag mee! Op dit ogenblik druk bezig met kleuterjuffen te voorzien van Jules-kleren ...
    Groetjes
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Hier (nog) geen eigen blog...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu wel een eigen blog! :-)
      Hoe je linkjes moet plaatsen moet ik wel nog uitzoeken...

      Verwijderen
  8. Oh ja, count me in!
    Dien happy Hippo......is dat iets uit Nederland?( ik ken dat precies nog niet echt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee! Mijn slinger is al een tijd bij jullie.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik doe graag mee!
    Elke maand een give-away, wat LIEF! Daar maak je een heleboel mensen blij mee...
    Fijne avond nog.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik wil ook mee doen aan deze leuke give away. Dus ik duim vast dat heb ik misschien 1 april geenkikker in mijn bil :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee!!! Mijn eerste slinger kwam al aan bij jullie en ik heb nog wel een tweede slinger op mijn to do lijstje voor jullie, ik weet alleen nog niet wanneer het er van komt....
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat superleuk! Ik doe ook graag mee :)). Als het goed is heb je vorige week mijn slinger gekregen, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. Een slinger durf ik helaas niet te beloven, een linkje op mijn blog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee! De workshop donderdag was overigens erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of dat leuk is om er in te houden! Ik waag graag een (1) kansje... En anders ga ik het zelf maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke stofjes weer! Ik waag dan ook graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En als de workshop ook meetelt, dan waag ik graag een dubbele kans ;-)

      Verwijderen
  18. Oh ik doe dubbel mee! Slinger ligt nog niet in de bak, maar komt er zeker nog aan! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee!
    De slingers komen er binnenkort aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen
    Graag doe ik mee aan de mooie give-away.
    Groetjes en een fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil ook graag mee doen, de slinger heb ik gemaakt bij de workshop :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag graag mijn kans om die knappe envelop met bruikbare stofjes te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe super super graag mee aan de give - away ... een link naar je blog staat op de mijne....

    bieke29.blogspot.be / biefrul via facebook ....

    groetjes,
    Biefrulleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie enveloppen en toffe stofkes !!!
    Daar doe ik heel graag aan mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil ook graag meedoen! Wat een leuke give away met super mooie stofjes...
    Katrien S

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik doe graag mee aan zo een leuke give-away! (ik doe ook mee met de slingers voor happy hippo), ben al lang volger en maak ook nog reclame voor de slingers en je give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. awel hier doe k graag mee mee ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. HipHoi, laat die envelop maar komen (nog geen happy hippo voor mij, hopelijk ooit in een wereld met meer tijd wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe ook graag mee! Moest even kijken of ik al gereageerd had, ik heb een 'blog-lees-achterstand' ;-)!! Deze had ik al gelezen op mijn telefoon. Ik ga snel een linkje maken op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke give away. ik doe graag mee. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke give away! Ik heb zelf geen blog, maar ik doe wel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooo wat een leuke give away. Daar wordt ik gewoon hebberig van hihi. Dus natuurlijk wil ik graag mee doen aan deze give away.

    Helaas ben ik nog niet zover dat ik een slinger kan maken dus helaas, maar natuurlijk maak ik wel even reclame op mijn blog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee!!
    En ik lees hier boven over het happy-hippo project, wat een geweldig initiatief! Ik ben zelf helaas niet handig genoeg, maar ik ga er een blogbericht aan wijden, dan zijn er vast crea-beas die het wel op kunnen pakken! Hopelijk kan ik jullie op die manier dan toch een beetje steunen! Als het blogbericht klaar is vermeld ik de link hier even, als je het leuk vindt kun je dan meegenieten;) Heel veel succes met de actie!!
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Het bericht staat er op: http://dreammakeshare.blogspot.nl/2013/03/slingers-voor-happy-hippo-naai-je-mee.html
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ziet dat er super lief uit. Ik doe graag mee!
    Ik heb zelf ook een give away lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie stofjes, zo vrolijk. Ik doe graag mee.
    Groeten, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw, ik ben je 300ste volger op je blog hier!! Wat een geweldig mooie enveloppen heb je gemaakt!! Weer een reden extra voor mij om te leren naaien!!! Betekent dus ook dat ik helaas geen slinger heb (maar wil dat wel proberen als ik weer in NL woon en een naaimachine heb!!)

    Ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha, ik heb vandaag eindelijk de slinger afgemaakt, dus die komt een dezer dagen bij jou aan. En een paar leuke lapjes kun je altijd gebruiken, dus ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk... Ik zet ook een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Erg leuk! Ik doe daarom ook graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Ik en volger geworden en nodig je zowieso uit ook ij mij te komen kiken!
    Ik doe graag mee, vind het een eluke weggever, wat een mooie jurkjes en rokjes maak je, superschattig!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk,leuk, leuk! Ik doe mee! Volger ben ik al, een linkje op mijn blog(-in-wording)komt er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk , die give -away!
    ik doe graag mee!
    Slingers zijn al opgestuurd!!
    groetjes,
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  44. We love stofkes! Ik doe mee!
    Ik volg en link!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe ook graag mee en ik heb al 5 slingers genaaid.

    Groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel erg leuke stofjes! En daar kan ik geen nee tegen zeggen.
    Slingers heb ik niet genaaid, maar ik doe wel graag mee als het mag.

    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke giveaway met prachtige stofjes! Ik doe graag mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe mee, wat een leuke stofjes , mooie kleuren, helemaal aangenaam
    groetjes Renee
    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Leuk! ik doe graag mee (en liet net al een berichtje achter dat ik ook slingers ga maken, zo kwam ik op je blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hey, deze nieuwe volgster van je leuke blog wil heel graag meedingen naar die prachtige stofjes, die envelopjes vind ik ook heel erg cool!
    groetjes
    Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wát een mooie stofjes. Natuurlijk doe ik mee! De slinger voor Happy Hippo is al bij jullie, de gehaakte versies volgen!
    Groetjes, Sylvia Kroon

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee aan deze leuke give away. Ik ben zojuist volger geworden en zal even linkje op mijn blog plaatsen.
    Ik heb geen slinger gemaakt... simpelweg omdat ik (nog) niet met de naaimachine overweg kan. Maar wat niet is kan nog komen... Wil het wel graag leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe heel graag mee!
    Linkje op mijn blog: http://selfmade-matilda.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe ook graag mee. Heb (nog) geen blog en van de slinger ga ik werk maken :-)
    Groetjes Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk! Ik doe graag mee. Op m'n blog zal ik een linkje plaatsen.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leuke lapjes! Ik doe graag mee. Voor eentje dan, want ik maak zelf leuke kadootjes voor een goed doel. Anders zou het een beetje dubbelop gaan... Kijk maar eens op: www.littlethings.eigensite.nl

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuk idee, die stoffen enveloppen. Ik ga een kansje wagen :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ooooh.....ik doe graag mee, want wat een leuke stofjes!

    vrolijke groet,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuke enveloppen. Die zou ik wel willen winnen.
    Er wordt hier nog vol op genaaid door mijn meisje. Binnenkort komen er zeker 3 nog jullie kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi, ik doe ook graag mee met jouw give~away en ik deel meteen ook een give~away van mij op fb:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=427405874019376&set=a.372815032811794.88676.370665873026710&type=1&theater
    De slinger is gemaakt, alleen nog niet tot aan het postkantoor geraakt.. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke stofjes, mooi!
    Ik doe ook graag mee! Ik ben volger geworden en zet een linkje op mijn blog!
    Op mijn blog ook een Give Away en een Swap
    -xxx- Reggie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Superleuk! Ik doe graag mee...

    Fromfriedawithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee en droom alvast van de lente...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Moooii! Ik waag een kansje. Ik stuurde al een slinger op de post, maar heb geen Facebook of blog. Ik ben ben wel op Pinterest te vinden, met jullie banner http://pinterest.com/mevrouwjanssen/
    Succes met de laatste meters slingers, en op naar de 300!
    Mevrouw Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  65. O, dat is een leuke give away! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen