donderdag 28 maart 2013

Ritsen

Ritsen in tasjes daar ben ik niet bang van, ik loop ervoor weg en omzeil met knopendrukkertjes en bandjes als het om rokjes, jurkjes en ritsen gaat, maar in een tasje geen probleem.

Ik maakte van de week dit kleine stapeltje, met de restjes uit mijn kast die nodig eens opgeruimd moet worden zoals die van haar. Ik wilde de voering ook netjes afgewerkt, maar kon geen tutorial vinden naar mijn zin. Maar met een beetje denkwerk en de ervaring van andere tasjes met ritsen lukte mij het! Als ik van de week tijd en zin hebt zal ik nog een tasje overdag maken en dan foto's erbij maken.



Ritstasje overal voor te gebruiken en handig in de tas voor pennen, sleutels, vrouwendingen ect.



13 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk. Ritstasjes zijn inderdaad voor vanalles goed, ook leuk om cadeau te geven, omdat iedereen wel iets heeft dat ie er in kan stoppen. Een tutorial zou ook wel leuk zijn. Alvast bedankt daarvoor. Belangstelling van ons geeft jou daar vast wel zin in, tijd kan ik helaas zelf nog niet maken. Hoewel ik dat graag zou kunnen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, wat een leuke tasjes. Het zou super zijn als je de handleiding ook maakt. Ga ik ze zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staat een tutorial op den blog van sewlikemymom......'zij maakt er dan achteraf wel een make-up tasje van, maar den basis is hetzelfde. Mooi afgewerkte voering en buitenstof in 1 geheel...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn zeker handig! Je kunt er nooit genoeg van hebben :) Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wel, heeeeeel bang haha, maar dit is therapeutisch... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer leuk geworden, en idd er kan van alles in....

    Groetjes en een fijn paasweekend.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt mooi... inderdaad je kan ze heel goed gebruiken voor van alles en nog wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi! Laat die tutorial maar komen alhoewel ritsen voor mij ook nog wel een hele uitdaging zijn, maar met jouw uitleg moet dat wel lukken ;-)groetjes, creazusje An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, mooi, mooi! Enne ... Dat laatste stofje ligt hier ook te wachten op een projectje. Ze hadden het op het Stoffenspektakel in Leuven in verschillende kleurencombinaties. Ik kon haast niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!! Maar ritsjes in kleding moet ook lukken hoor!! Het valt mij wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen