dinsdag 19 maart 2013

Te klein...

En dan baal ik...want tja mijn eerste jurkje uit "Stof voor durf-het-zelfers" is te klein, te smal...En ik dacht dat ik toch ook smalle kindjes had...het is een maatje 92 maar denk dat het naar 80/86 gaat voor een smal meisje.Mis dus maat 74/80 mag het nu proberen...
Stof is opnieuw besteld, gelukkig had ik een aantal bonnen gekregen voor mijn verjaardag, en laat ik dit maar als oefenjurkje zien want helemaal tevreden ben ik niet...Ik ga nog eens bedenken wat ik met deze versie ga doen...

19 opmerkingen:

  1. oh wat jammer dat het niet past want het is wel een prachtig kleedje hoor! Echt beeldig, verdient een dikke pluim!
    groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh die stof is helemaal super!!! Succes met de volgende en wie weet loopt er van 't zomer een iets kleiner en smaller meiske in te pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh, jammer zeg! Maar je maakt m nog een keer zie ik :) Even de maat (in cms) vermelden? Er is hier vast wel iemand die het wil overnemen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat jammer hij is zoooooo leuk! Voor mijn kleine meid ook te klein helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh en deze is zo mooi!!! Ik maak geen kleren omdat ik er gewoon te makkelijk zo aan kom, maar als ik dan weer zoiets zie...Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's balen hé! Het is echt een prachtexemplaar geworden! Succes met je tweede versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jammer zeg.....!!!
    Je kan die prachtige jurk misschien kado doen als kraamkadootje ( ja hoor, dat mag.....iets geven waar't kind in kwestie het eerste 1,5 jaar niets aan heeft....:). )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Waar heb je de stof nu nog gevonden om te bestellen? Je vindt er vast een heel gelukkige ontvanger voor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij De Stoffenkamer en bij VanMarieke, denk dat in de herdruk gegaan is :)

      Verwijderen
    2. Al terug uitverkocht dan wellicht, want ik vind het nergens terug... :(
      Via etsy in de VS wel, ik ga dat eens bekijken want het is zoooooo'n mooi printje!!

      Verwijderen
  9. O, wat balen!!!!!! Knap dat je het nogmaals gaat proberen. Ik vind de stof echt geweldig!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is jammer. Ik had het ook met mijn eerste versie van dat jurkje.... En ik heb nog een tweede versie en een derde versie gemaakt... Een goede oefening dus! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik had net hetzelfde voor met maat 92 van het jurkje uit stof voor durf het zelvers.
    ik maakte nu reeds maat 98-104 en vind het nog steeds maar net gepast. weet niet of ze er tot de zomer mee zal doen... echt kleine maten vind ik, want meestal heeft julia altijd 92 in elk patroon...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een smal dametje met normaal maat 86....Dus dacht 92 past vast, baal enorm, ga nu na jouw verhaal misschien maar helemaal een ander jurkje maken met de zelfde stof van een patroon dat ik zeker weet dat het past...

      Verwijderen
  12. Oh nee... wat erg!! Kan me voorstellen dat je onwijs baalt!! Maar hij is wel supermooi!! Dus de goede maat zal zeker mooi worden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo mooi! Daar kan je vast iemand anders mee blij maken! Nel heeft nu een 74-80 en heb het boek hier ook liggen. Ik dacht dat het nog lang zou duren eer ik voor haar daaruit iets zou kunnen maken. Maar als ze zo klein vallen, kan ik nu al beginnen, precies!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh, zo jammer van je werk en die prachtige stof :-(
    Maar inderdaad ideaal voor een geboortekadootje of paasgeschenk voor een klein dametje.
    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen