dinsdag 26 maart 2013

We zijn er bijna, we zijn er bijna,

We hebben bijna 300 slingers bij elkaar, maar nog niet helemaal. Wat een prestatie, ze zijn allemaal anders en allemaal met veel aandacht en liefde gemaakt, wij weten zeker dat er een boel kindjes blij mee gaan zijn op hun verjaardag. En misschien fleuren ze daarna hun kamer er wel mee op. Ze komen soms met stapels te gelijk binnen uit binnen- en buitenland, vorige week alleen al 40. De 4 workshops die we mochten geven bij Bernina Creative Centre leverden er bijna 50 op! De dozen stapelen zich inmiddels op want bijna 300X6m slingers = bijna 1,8 km slinger! SUPER dat moet een mooi gezicht zijn als ze allemaal hangen. De workshops leverden er ook bijna 50 op! 
Iedereen die hem al gemaakt en gestuurd heeft BEDANKT!! 
Had je je opgegeven en nog geen tijd gehad om hem op te sturen... onze brievenbus is geduldig!
Het liefst hebben we ze voor het eind van de maand binnen, dus nog een kleine week, zodat we weten of we de 300 gehaald hebben voor onze einddatum. Red je het voor eind van deze week niet, we hebben een officieuze einddatum, 1 mei.


8 opmerkingen:

  1. Die van mij gaat dadelijk op de post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1,8 km!! Dat moet inderdaad prachtig zijn, moest je dat kunnen uithangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voilà sé, terwijl mijn man naar de voetbal kijkt, schuif ik mijn rokje opzij en ga ik ook een slinger maken (shame on me dat ik dat nog niet eerder deed)! Waar sturen we die naartoe dan?
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoop dat die van mij inmiddels binnen zijn en wens jullie super veel succes met de actie, ik heb hier in de buurt flink geronseld voor evt meerdere deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vandaag is mijn slinger met de post mee. Met veel plezier gemaakt! Wat een mooie actie, een fijne verjaardag voor iedereen! Op naar de 300! Hoera!
    Vriendelijke groetjes Janneke
    www.hetkleineavontuur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen