dinsdag 23 april 2013

Klaar voor de Koning!

Ons oudste meiske heeft vrijdag Koningspelen op school, net als veel andere scholen doet de school van ons meiske daar aan mee als voorbereiding op de KRONING volgende week.

Ik maakte een rimpelrokje met een boord en flockte een shirtje met een groot oranje hart, op de achterkant komt een klein hartje terug. In het blik van Oma vond ik een gouden bandje en dit liet ik terug komen op de kroon en rok. De rozet haakte ik er bij.
De rok maakte ik niet te lang omdat er in gesport moet worden, er ging wel een petticoatje onder voor de prinsessenlook.


Wij zijn er klaar voor, laat het feesten maar beginnen, hopelijk met veel zon en warmte!

10 opmerkingen:

  1. Je dochter zal er stralend uitzien in deze outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige outfit, super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte prinsessenoutfit.
    Mooi hoor.
    en ook weer heel mooi gemaakt.
    fijne dag morgen.
    lieve groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal in stijl, erg leuk! Stiekem vind ik het wel jammer dat die van mij nog niet naar school gaan nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat oranjegevoel van jullie is zo tof, daar kunnen wij nog wat van leren!
    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen