zondag 14 april 2013

PIF

Ik reageerde op de oproep van Hoemmelke en was 1 van de 5 gelukkigen!


En dit pakketje met 2 stempels en een ritstasje toverde van de week een lach op mijn gezicht.


En nu dus mijn oproep!

De eerste 5 mensen, Blogger of niet, die onder dit bericht een reactie plaatsen sturen naar ladybugenco@gmail.com hun adres gegevens. 

Voor die eerste 5 reactie maak ik een kadootje voor het eind van het jaar.



Als je reageert is het wel zo leuk om dit dan ook weer door te geven aan 5 anderen. Je kunt dus zelf ook bij 5 mensen een lach op het gezicht toveren. Post is altijd leuk en zeker als het zelf gemaakt is!


Zet in je reactie of je van bloemen of van geometriestofjes houdt en welke kleur jij geweldig vindt!
Omdat ik deze maand mee doe met de PIF, geen give away, in mei weer wel een!

PS Katrien S je hebt gewonnen met de give away, maar nog niet gereageerd als je voor het eind van de week niet reageert dan  geef ik het pakketje aan iemand anders!

18 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Zelf werk ik veel met bloempatronen maar ik laat me graag verassen, en de kleuren... De echte meisjeskleuren ben ik dol op, hoewel retro kleuren de laatste tijd ook voorkeur krijgen. Ach het maakt me niet zo veel uit. Leef je uit zou ik zo zeggen!!!

      Verwijderen
  2. Oohh ik houd van bloemetjes!!! Ik ben heel benieuwd of je 5 liefhebbers vind, ik had er maar 2, maar ik doe mee en ben dus niet nr 3 ik was gewoon te snel, ik zal een linkje plaatsen en mijn adres mailen!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bloemen had ik al gezegd, kleur, kies jij maar ik vind alles mooi,!!!1

      Verwijderen
  3. :) hier word ik heel blij van! en ik ben ook wel een beetje dol op bloemetjes!
    en goed om dit weer door te geven...... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik heb alleen geen blog, maar knutsel wel graag voor mijn omgeving, al weet ik niet of ik dan echt aan de 5 mensen kom, eerder 2 of 3 denk ik. Ik weet niet of dat een probleem is? Anders dat gaat mijn beurt gewoon over hoor ;-) Ik ben trouwens dol op bloemetjes en de kleuren zeegroen, rood en mint.

      Verwijderen
    2. Je kunt gewoon meedoen, deel het op FB, twitter, mail ect en als je er niet aan 5 komt geeft dat niets!

      Verwijderen
  5. Ja leuk! En beide opties vind ik leuk, dus jij mag kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. net te laat; jammer..veel plezier met deze actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja jammer zie ik het ook weer te laat volgende keer beter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je verwend! Leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas, heb vandaag gewerkt...dat krijg je als je in de zorg werkt. Bofferds hierboven!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, wat een mooie pif, ik ga mijn pif er morgen opzetten, dus dames die graag een pif willen ontvangen,
    En ook weer door willen geven, houd mijn blog in de gaten :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk idee voor een PIF, ik doe graag volgende keer mee.

    Groetjes, emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, da's nieuw voor mij, die PIF, tja ben ook nog een "groentje" in blogland. Jammer, ben hopeloos te laat maar ik gun het de anderen van harte.
    Zou dat in de toekomst ook wel eens willen doen maar eerst nog meer volk op mijn blogske krijgen, een uitdaging op zich :-)
    groetjes, Katie

    BeantwoordenVerwijderen