donderdag 4 april 2013

Post!

Buiten de slingers die met grote getalen in onze brievenbus werden gestopt door de postbode, bracht  ze ook regelmatig een pakje voor mij, bestelde lapjes, stofje die geswapt zijn maar ook 2 gewonnen give-away's en een stofjes swap geruild voor flockfolie prints!


Flockfolie van haar, etuitje van haar en magneten van deze dame!
Daarnaast ruilde ik wat lapjes met deze creativeling, maar de lapjes vergeten op de foto te zetten.
Bedankt dames! Ik ben er heel blij mee, het etui ging mee vasteloavond vieren, de magneten pimpen mijn retro koelkast en de flockfolie gaat op een paar zomer shirtjes voor mijn dametjes!

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooie spulletjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk allemaal!! De lapjes staan bij mij op de blog: www.maaks-els.blogspot.com (deze link verwijst naar een andere blog met dezelfde naam).
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig! Zal ze van de week even op de foto zetten en ze er dan bij zetten :)

      Verwijderen