dinsdag 2 april 2013

Zonnig!!!

Mams heeft een boodschappentas nodig, niet te groot en niet te klein. Nu is ze deze week jarig dus...

De tas is zelf ontworpen, hij meet 30X40cm met een bodem van 8cm. De handvaten was nog even een klein denkwerkje, maar ik ben tevreden, nu de jarige mams nog :) Ik werd direct blij van deze creatie en krijg steeds meer zin in de lente door dit stofje. En wat een fijn weer vandaag, de foto kon heerlijk buiten gemaakt worden en ik hoefde niet eens mijn jas aan! Helaas komt het stofje niet meer binnen bij de Zweedse woongigant, dus mocht je op tijd zijn geweest met kopen van dit tijdelijke stofje... koester uw coupon!
De binnenkant heeft een stuk beleg en is daaronder van een douchegordijn zoals ook hier. Dan kan de tas met een doekje schoongemaakt worden als hij vies is... Moet natuurlijk ook praktisch blijven zo'n shopper.
Stof en douchegordijn van Ikea. 

17 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan die handvatten! :-)
    Die zijn waarschijnlijk op dezelfde manier gemaakt als een omkeerbare tissuedooshoes?
    Of vergis ik mij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een vrolijke tas, daar gaat je moeder vast en zeker blij mee zijn!!!


      Lieve groetjes :))

      Verwijderen
  2. Zomer! Met de shoppingtas door de stad, zonnebril op de neus... Hij doet dromen, jouw tas. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk:-) komt er een tuto van?? Ik zou hem graag willen maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke tas!
    En ik kocht mezelf een ruime voorraad van't stofke in.......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een slim idee, douchegordijn!
    Inderdaad een zonnig stofje, je moeder zal er vast content mee zijn.
    Alvast een fijne verjaardag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij spat van het scherm! Heerlijke boodschappentas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe mij zo een tas!

    Lijkt me heerijk om in de vakantie mee naar het strand te nemen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tas! Ik vind het model echt tof en de stof is zaaaalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat leuk en wat een goed idee om een ikea douchegordijn te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die stof is echt gaaf, ga ik onthouden! En wat een fijne tas, is ze ongetwijfeld blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo benieuwd hoe je m gemaakt hebt. Dit zou zo veel leuker zijn dan mijn aftandse big-shopper die ik nu altijd meesleep.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een vrolijkaard! Ik word helemaal blij als ik dat zie. Ik blogde onlangs een eens trucje voor dergelijke handvaten, maar dan zonder biais: http://levenmetliv.blogspot.be/2012/12/herbruikbare-boodschappentas-tutorial.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk geworden! Die stof is echt gaaf! Ik zag bij de vestiging Amsterdan alleen nog de blauw/groene variant (maar ik kwam toch voor iets anders, dat komt nog op mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen