donderdag 9 mei 2013

Beloofd is beloofd :)

Het tweede broekje wat geknipt was is klaar! Vorig jaar maakte ik van deze stof een rok voor mijzelf en ook al zat hij heel lekker ik heb hem verknipt...tot dit!
Het broekje staat weer geweldig en ben echt erg blij dat ik dit patroon gevonden heb! En schieten jullie al op met het afmaken van projecten en gebruik maken van ongebruikte stoffen?? Zal binnenkort eens een foto maken van mijn naaihoek...een soort voor-foto...en dan ook nog een na eind juni, al is er al wel wat opgeruimd....


10 opmerkingen:

  1. Heel knap. Weet je nog waar je het stofje hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En ik schiet redelijk op maar dat kan al snel. Ik had niet zoveel....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOHHH, die is ook al zo mooi! en zo netjes afgewerkt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, stofje, afwerking en model!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Nee van Robert Kaufman en ik zag net dat het weer verkocht wordt bij de Stoffenkamer in Gent

      Verwijderen
  6. Gaaf!! Leuk om de stof her te gebruiken! Mijn projectjes zijn allemaal afgerond. Maar natuurlijk nog genoeg plannen voor nieuwe projectjes! Jij succes!

    BeantwoordenVerwijderen